اخبار داغ

در گفتگو با عضو شورای شهر قوچان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از تخلفات مالی یکی از پیمانکاران شهرداری قوچان

آخرین جزئیات از تخلفات مالی یکی از پیمانکاران شهرداری قوچان
عضو شورای شهر قوچان گفت: پیمانکار متخلف آرامستان قوچان، مابه التفاوت مالی تخلفات را به شهرداری و شهروندان بازگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردیبهشت ماه سال جاری بود که یکی از اعضای شورای شهر قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس، از تخلفات مالی یکی از پیمانکاران شهرداری قوچان پرده برداشت و آن را تایید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تخلفات مطرح شده شامل تناقض در آمار فروش قبور با گزارش پیمانکار به شهرداری و اخذ مبالغ بیش از تعرفه مصوب بود و اکنون با گذشته حدود سه ماه از این ماجرا، علی شکفته، عضو شورای شهر قوچان در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: باتوجه به وجود تفاوت ها و تناقض های آماری و مالی در عملکرد پیمانکار آرامستان قوچان و پیگیری های صورت گرفته، تمام مابه التفاوت ها و اختلافات مالی از سوی پیمانکار به حساب شهرداری واریز شد.

,

وی ادامه داد: باتوجه به تضییع حقوق شهروندان در بخش هایی همچون پیش فروش قبور و اضافه دریافت خدمات آمبولانس و با پیگیر های انجام شده مبالغ اضافه دریافتی از شهروندان به آنها بازگردانده شد و همچنین با توجه به مطرح بودن حق و قوق شهروندان، سازمان تعزیرات نیز وارد پرونده شد و پیگیری هایی در احقاق حقوق شهروندان انجام داد.

,

علی شکفته با بیان اینکه قرارداد این پیمانکار به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: مناقصه جدید برای عقد قراردداد با پیمانکار جدید آرامستان نیز برگزار شد اما در مرحله اول هیچ فرد حقیقی و حقوقی که واجد شرایط باشد، شرکت نکرد.

,

عضو شورای شهر قوچان در پاسخ به این سوال که تخلفات صورت گرفته در آرامستان قوچان سهوی بوده یا عمدی تصریح کرد: در پیگیری هایی که انجام شد پیمانکار علت مشکلات و ابهامات مالی پیش آمده را کاملا سهوی و اشتباه پرسنل اعلام کرد و با توجه به این موضوع و درخواست وی برای جبران این مساله، اقدامات لازم برای پرداخت مابه التفاوت های مالی و احقاق حقوق شهروندان انجام شد و در حال حاضر هم قرارداد پیمانکار به اتمام رسیده است و این پیمانکار هیچ فعالیتی در آرامستان قوچان ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه