اخبار داغ

آخرین وضعیت هتل آسمان شیراز پس از آتش‎سوزی؛

تکذیب شایعه‌های فروریختن سقف و ترک دیوار هتل آسمان/ دمای بالای 600 درجه سانتیگراد، علت ناپایداری وضعیت هتل آسمان

تکذیب شایعه‌های فروریختن سقف و ترک دیوار هتل آسمان/ دمای بالای 600 درجه سانتیگراد، علت ناپایداری وضعیت هتل آسمان
مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز گفت: به دلیل وجود احتمال ناپایداری سازه، عملیات ترک کردن سازه را آغاز کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، اصحاب رسانه شیراز اولین روز از هفته خبرنگار را در حالی آغاز کردند که آتش سوزی هتل آسمان سوژه ناگواری برای فعالیت های رسانه ای امروزشان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اخبار متفاوتی درباره این سانحه به گوش میرسد و هر لحظه موضوعی جدید داغی این حادثه را دو چندان می‌کند تا انرژی نیروهای امدادرسان را نیز بیش از حد معمول بگیرد.

,

از ترک برداشتن دیوارهای هتل گرفته تا فرو ریختن سقف این ساختمان، اخباری بود که تنش ها را بیشتر می کرد و جو روانی سنگینی را به وجود می آورد.

,

عدلو در گفتگو با خبرنگار شیرازه، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص ترک برداشتن دیوار و فروریختن سقف هتل، وضعیت این ساختمان را بدون تغییر عنوان کرد و گفت: نیروهای آتش نشان هم اکنون در حال تلاش برای خنک سازی هستند.

,

وی افزود: نیروهای ما تاکنون توانسته اند به طبقه منفی دو برسند اما فعلا امکان رسیدن به طبقه منفی سه وجود ندارد.

,

مسئول روابط عمومی آتش نشانی شیراز، شدت حریق در طبقه منفی دو و سه را بالای 600 درجه سانتی گراد اعلام کرد و اظهار داشت: زمانی می توانیم بگوییم عملیات دست ما است که به طبقه منفی سه برسیم اما در حال حاضر شدت دما آنقدر زیاد است که امکان رسیدن به این طبقه وجود ندارد.

,

عدلو در انتها گفت: به دلیل وجود احتمال ناپایداری سازه، عملیات ترک کردن سازه را آغاز کرده ایم.

,
آتش در هتل آسمان شیراز آرام گرفت/ اتمام عملیات اطفای حریق
, آتش در هتل آسمان شیراز آرام گرفت/ اتمام عملیات اطفای حریق ,
طبق اعلام رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطفاء حریق هتل آسمان شیراز هم اکنون به پایان رسید اما نیروهای آتش‌نشانی تا صبح در محل حادثه حضور خواهند داشت.
,
 
,
محمدهادی قانع در آخرین پیام تصویری شامگاه یکشنبه با اشاره به اینکه هیچ دودی در محل حادثه قابل مشاهده نیست، ابراز داشت: همکاران من نزدیک به 14 ساعت است که در محل حضور دارند و اطفاء حریق را به طور کامل انجام دادیم.
,
 
,
وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی برای پیشگیری از بروز شعله آتش و کنترل کامل اوضاع تا فردا صبح در محل حادثه حضور خواهند داشت.
,
 
,
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در پایان خاطر نشان کرد: بررسی ایمن‌سازی و وضعیت سازه‌ای هتل آسمان از فردا صبح آغاز خواهد شد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه