اخبار داغ

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خبر داد؛

نجات معجزه آسای زن ۴۲ ساله سنندجی از درون چاه

نجات معجزه آسای زن ۴۲ ساله سنندجی از درون چاه
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش نشانان سنندجی عصر دیروز زن 42 ساله ای را که به درون چاه سقوط کرده بود نجات دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: عصر دیروز به علت عدم پوشش دهانه چاه در باغی در جاده مریوان یک زن 42 ساله به داخل چاه سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، ,

 

,


سهیل فضل وزیری گفت: پس از اعلام این حادثه به سامانه 125 بلافاصله  نیروهای عملیاتی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد:  خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی این سازمان این زن 42 ساله زنده از چاه  بیرون کشیده شد و جهت مداوا  توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

,
,
,

 

,


وی همچنین از انجام 211 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات  در تیرماه  سالجاری خبر داد و گفت:  این تعداد عملیات شامل  149 عملیات اطفاء حریق و 62 عملیات امداد و نجات بوده است.

,
,

 

,


وی اظهار داشت: بیشترین آمارحوادث تیرماه مربوط به  آتش سوزی ها فضای سبز، جنگل و مرتع بوده که در قالب 120 عملیات اطفاء حریق مهار شده است.

,
,

 

,


وی انجام 12 مورد عملیات اطفاء حریق در منازل مسکونی، 7 مورد خودرو و ماشین آلات، 3 مورد تجاری، انبار 3 فقره، ضایعات و زباله 3 مورد و یک مورد در ساختمانهای اداری از دیگر عملیات اطفاء حریق انجام شده در تیر ماه امسال بوده است.

,
,

 

,


فضل وزیری همچنین به انجام 35 مورد گرفتن حیوانات موذی و وحشی، 12 فقره گیرکردن در آسانسور، 6 مورد گیر کردن انگشتر، 4 مورد بسته شدن درب، 2 فقره تصادف، یک فقره سقوط اجسام، خفگی و گاز گرفتگی یک فقره و ریزش آوار یک فقره از 62 عملیات امداد و نجات انجام شده بوده است.

,
,

 

,


وی همچنین تصریح کرد: در عملیات های صورت گرفته تعداد 7 نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و یک نفر نیز فوت شده اند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه