اخبار داغ

مسئول گروه ملی سلامت ایقان مطرح کرد؛

عدم حمایت مسئولین از گروه های جهادی/صدایی که حامی ندارد

عدم حمایت مسئولین از گروه های جهادی/صدایی که حامی ندارد
مسئول گروه ملی سلامت ایقان با اشاره به عدم حمایت مسئولین از گروه های جهادی، گفت: گویا صدای جوانان مؤمن انقلابی آتش به اختیار شنیده نمی‌شود، جوانان مؤمن مهاجر مجاهدی که نه نفوذ در بدنه حکومتی دارند و نه لابی و مافیای دولتی دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد رحیم‌پور، مسئول گروه ملی سلامت ایقان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه گروه ملی سلامت ایقان از برترین گروه‌های جهادی در حوزه سلامت است، اظهار داشت: این گروه در جشنواره ملی جهادگران که در بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد در عرصه بهداشت و سلامت به‌عنوان گروه برتر جهادی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,


وی ادامه داد: این گروه جهادی بعد از سیل خوزستان در این منطقه حاضر شد و 11 روستا و 30نقطه عشایری را تحت پوشش درمانی قرار داد.

مسئول گروه ملی سلامت ایقان با اشاره به اینکه ما در ابتدای سال جاری در روستای قمرود حاضر شدیم، گفت: در سال جاری و سال قبل در روستاهای مختلف کشور حاضر و تیم های متخصص برای پوشش درمانی اعزام کردیم.

وی عنوان داشت: گروه ملی سلامت ایقان 400 عضو از سراسر کشور دارد که بدون حامی و بصورت مداوم در هشت استان و یازده شهرستان فعالیت های پزشکی را ارائه داده است.

رحیم پور با اشاره به اینکه هیچ نهاد و مرکز دولتی و یا خصوصی از ما حمایت نکرده است، گفت: گویا صدای جوانان مؤمن انقلابی آتش به اختیار شنیده نمی‌شود، جوانان مؤمن مهاجر مجاهدی که نه نفوذ در بدنه حکومتی دارند و نه لابی و مافیای دولتی دارند؛ با دستان خالی و اراده‌های آهنین جاده‌های صعب‌العبور عشایری و پرپیچ‌وخم روستایی هشت استان محروم کشور را با مینی‌بوس بنز مدل ۶۲ طی کردند، تنها با هزینه‌ای که خودشان پرداخت کردند و سرسوزنی هم حمایت نشدند و حتی متولیان پشتیبان فعالیت‌های جهادی کشور هم ذرة‌المثقالی حمایت نکردند، اما کار خدا به دست این جهادگران زمین نمانده ولی متأسفیم که روسیاهی بی‌توجهی متولیان این امور در خاطرمان ماند.

وی با اشاره به اعضای این گروه جهادی، گفت: ۶۵ درصد اعضای این گروه جهادی را پزشکان، کارشناسان و دانشجویان علوم پزشکی از سراسر کشور تشکیل می دهند و همچنین 25درصد این گروه اساتید و کارشناسان درمان و دانشجویان علوم دام‌پزشکی و نیز 10درصد باقی مانده را طلاب حوزه علمیه و دانشجویان سایر رشته‌ها می باشند.

مسئول گروه جهادی ایقان قم ابراز داشت: در این گروه جهادی هرماه چهار روز  را برای فعالیت جهادی در مناطق محروم کشور اختصاص می دهیم که تاکنون ۱۴ بخش در ۱۱ شهرستان و هشت استان فعالیت جهادی انجام داده ایم .

وی در ادامه با اشاره به هدف گروه های جهادی پزشکی، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی خلع کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت را جبران می کند و مهم ترین هدف گروه های جهادی رسیدگی به روند سلامت مردم می باشد.

رحیم پور با اشاره به تاثیر این گروه های جهادی بر روی نسل امروز، بیان داشت: این گروه های جهادی باعث خودسازی، کاهش شکاف سطوح جامعه، پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و در نهایت ایجاد انگیزه برای خدمت به مردم می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه