اخبار داغ

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

اردبیل سومین استان در پوشش ارتباطات روستایی

اردبیل سومین استان در پوشش ارتباطات روستایی
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت :توسعه زیرساخت های ارتباطی اردبیل تنها مختص مناطق شهری نیست و این استان از نظر پوشش ارتباطی روستایی در رتبه سوم کشوری قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سرمایه گذاری ها و توجه ویژه وزارت ICT به استان اردبیل هر ساله شاهد پیشرفت قابل توجهی در حوزه ارتباطات بوده ایم که این توسعه در بخش های تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت کاملا مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی تنها مختص مناطق شهری نیست و همین امر باعث شده است تا استان از نظر پوشش ارتباطی روستایی در رتبه سوم کشوری قرار گیرد.

,

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه امروزه مطالبات مردم در حوزه ارتباطی افزایش یافته است، گفت: 100درصد شهرهای استان از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه و تمامی  مناطق شهری و روستایی از تلفن ثابت بهره مند هستند.

,

 رزمی بیان کرد: از تعداد 1600 روستای دارای سکنه استان 1270 روستا دارای پوشش تلفن همراه هستند و تا پایان امسال 40 روستای بالای 20 خانوار نیز از این نعمت برخوردار می شوند.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر 830 روستا از پوشش اینترنت پرسرعت بهره مندند و با اضافه شده 528 روستا تا پایان سال ساکنین 1358روستا از این نعمت برخوردار می شوند.

,

رزمی با اشاره به طولانی شدن برخی تقاضاها برای اخذ تلفن ثابت در استان گفت: بعضی محدودیت ها در واگذاری تلفن ثابت به علت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و یا تقاضای جدید در اخذ تلفن ثابت وجود دارد که با تلاش و همکاری مخابرات منطقه اردبیل این موضوع تا مقدار زیادی مرتفع شده است.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه