اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی خبر داد:

جابجایی بیش از42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی

جابجایی بیش از42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی گفت:در چهارماه نخست سال جاری بیش از 42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابجا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، صدیف فرمان صبح امروز در بازدید از شرکت های حمل و نقل گرمی اظهار داشت :در چهارماه نخست سال جاری بیش از 42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابجا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های مسافربری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان را در قالب طرح تابستانی راهداری یادآور شد و گفت:در مدت یاد شده بیش از 30 هزارنفر مسافر نیز جابجا شده است.

,
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و افزود:با فعالیت های شبانه روزی گشت های راهداری از 28 مورد تجاوز به حریم و ساخت و سازغیرمجاز با قاطعیت جلوگیری شده و 16 عدد تابلوی غیرمجاز نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی برچیده شده است.
,
صدیف فرمان رنگ آمیزی 83 متر سرعت کاه،نیوجرسی و 50 عدد گارد بلوک، شستشوی مستمر علائم،تابلوها و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات چهارماه گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی عنوان کرد و گفت:در جهت افزایش ایمنی محورها و کاهش تصادفات گشت های مشترک راهداری و پلیس راه بصورت تلفیقی در جاده های شهرستان گرمی مستقر شده اند.
,
وی تصریح کرد :راهداران سخت کوش مغان در قالب 4 اکیپ مشغول شن ریزی و بهسازی راه روستایی گرمی به هادی بیگلو،تیغ زنی و کانال زنی محورهای بخش مرکزی،موران و انگوت هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه