اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

جمع‎آوری پوشاک نامتعارف از 60 مرکز عرضه در زنجان

جمع‎آوری پوشاک نامتعارف از 60 مرکز عرضه در زنجان
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: با هماهنگی‎های انجام‎شده بین ارگان‎های مختلف، پوشاک نامتعارف در 60 مرکز عرضه لباس در زنجان جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اطلاع‎رسانی و آگاه‎سازی در خصوص طرح همبستگی ملی در زنجان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اصناف استان در این طرح مشارکت دارند، افزود: خیرین و روسای اتاق اصناف نیز در این زمینه کمک رسانی می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس این طرح، هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می ‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می ‎شود.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت همگانی برای کمک رسانی به سیل زدگان از اهداف مهم این طرح است، ادامه داد: از تمام اصناف و بازاریان دعوت می کنیم که در این طرح مشارکت کنند.

,

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 73 واحد غیر مجاز عرضه پوشاک در زنجان در سال های گذشته، بیان داشت: با اقدامات انجام شده این تعداد به 13 واحد رسیده است.

,

وی ادامه داد: با بازرسی‎های انجام شده از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به جمع آوری این مراکز اقدام شد.

,

این مسئول با بیان اینکه مراکز عرضه پوشاک نامتعارف در زنجان شناسایی می شود، افزود: اقدامات مطلوبی در این زمینه از سوی نهادهای دخیل انجام شده است.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور اتحادیه فروشندگان لباس،اماکن،بازرسی و تعزیزات، اتاق اصناف و بسیج اصناف در زنجان، بیان داشت: فروشندگان لباس های نامتعارف در زنجان شناسایی و اقدامات لازم انجام می شود.

,

حیدری با بیان اینکه در صورت عرضه پوشاک نامتعارف برخوردهای لازم با واحدهای متخلف انجام می شود، افزود: اداره بازرسی و تعزیزات حکومتی در این زمینه نقش فعالی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه