اخبار داغ

به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل صورت گرفته است؛

ویزیت رایگان بیش از 5 هزار بیمار در اردبیل

ویزیت رایگان بیش از 5 هزار بیمار در اردبیل
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت : از اول سال ۹۸ تاکنون ۴۰ تیم پزشکی به مناطق استان اعزام شدند که بیش از ۵۰۰۰ نفر ویزیت رایگان شده و از خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان برخوردار شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرگرد پاسدار مهدی جنگیزیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اول سال ۹۸ تاکنون ۴۰ تیم پزشکی به مناطق استان اعزام شدند که بیش از ۵۰۰۰ نفر ویزیت رایگان شده و از خدمات پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان برخوردار شده اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: طی هفته جاری ۲ تک تخصصی به لنبر خلخال و ییلاقات وکیل آباد (سردابه چایی) برای خدمات پزشکی و ویزیت رایگان روستاییان اعزام خواهند شد.

,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: طرح خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار شهرستان اردبیل از ییلاقات عشایری وکیل آباد آغاز می‌شود که در این مرحله در ۵ حوزه تخصصی اعم از؛ زنان و مامایی، اطفال، طب اورژانس، داروخانه سیار رایگان، پزشکان عمومی به مردم عزیز خدمت‌رسانی خواهند نمود.

,

چنگیزیان تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و کم برخوردار، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نسبت به ارائه خدمات در این مناطق اقدام کرده است.

,

وی افزود: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی حد و مرزی برای خود قائل نیست و هر جا نیازی باشد حتماً فعالان این عرصه هم حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه