اخبار داغ

خانواده ای که بی خانمان شد؛

خودنمایی بی تدبیری مسئولین در خیابان های شهر

خودنمایی بی تدبیری مسئولین در خیابان های شهر
در این روزهای گرم تابستانی که وضعیت اقتصادی مناسب نیست و اجاره بهای مسکن روند صعودی به خود گرفته است، بسیاری از مستاجرین مناطق مرکز شهر به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره بهای خانه سال قبل خود، به مناطق حاشیه ای شهر نقل مکان می کنند. حال سوال اینجاست که مستاجرین حاشیه شهر به کجا می روند؟ برخی به روستاها و برخی آواره کوچه و خیابان ها می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛ در این روزهای گرم تابستانی که وضعیت اقتصادی مناسب نیست و اجاره بهای مسکن روند صعودی به خود گرفته است، بسیاری از مستاجرین مناطق مرکز شهر به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره بهای خانه سال قبل خود، به مناطق حاشیه ای شهر نقل مکان می کنند. حال سوال اینجاست که مستاجرین حاشیه شهر به کجا می روند؟ برخی به روستاها و برخی آواره کوچه و خیابان ها می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

صبح امروز بود که باخبر شدیم یکی از مستاجرین منطقه فوتبال اراک که توانایی پرداخت اجاره بهای منزل خود را نداشت، اساسیه اش توسط صاحبخانه به خیابان ریخته شده و سرگردان است. خبرنگار دیار آفتاب برای پیگیری موضوع به محل ماجرا رفت و پای درد دل مستاجر نشست.

, دیار آفتاب,

, ,

زن و مردی حدودا ۵۰ ساله به خاطر مشکلات مالی و عدم پرداخت به موقع اجاره بهای منزل خود که ماهیانه ۲۰۰هزار تومان بود، از عصر روز گذشته توسط صاحبخانه آواره کوچه و خیابان شده اند. مرد خانواده که در صنایع زنجیر در نزدیکی حاجی آباد کار میکرده، در این وضعیت بد اقتصادی حقوق خود را از بهمن ماه سال ۹۷ نگرفته و به همین علت نتوانسته اجاره خانه را بدهد.

,

متاسفانه مشکلات این خانواده یکی و دو تا نیست که برای حفظ آبرویشان از گفتن آن امتناع می کنیم.

,

بنابر گفته خودشان ابتدای شهریور ماه مقداری از حقوق عقب افتاده این چند ماه را به حسابشان می ریزند که حداقل حقوق ممکن (اداره کاری) است که شاید با آن بتوانند خانه ای برای خود تهیه کنند ولی تا آن زمان فعلا در کنار  کمربندی اراک سرگردانند و سرپناهی ندارند.

,

ظاهرا روز گذشته هم اورژانس آسیب های اجتماعی به این خانواده سر زده ولی تا صبح امروز کمکی از جانب آنان نشده است.

,

دیارآفتاب پیگیر ماجراست تا در اسرع وقت سرپناهی موقت تا ابتدای شهریور برای این خانواده پیدا شود و همینطور در حد توان کمکی شود تا خانه ای اجاره ای برای آنان در همان محله تهیه شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه