اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

کشف 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف مواد مخدر در استان زنجان گفت: 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی تلاش‌های اطلاعاتی بعمل آمده، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های مرکزی به غرب کشور می کردند شناسایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این افراد یک محموله مواد مخدر را از استان‌های مرکزی کشور بارگیری و در حال انتقال به غرب کشور است که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه در اتوبان زنجان- قزوین دو دستگاه سواری سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و آن ها را متوقف کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروها 30 کیلوگرم تریاک کشف شد و 2 نفر اعضای این باند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

سردار جهانبخش افزود: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه سواری پژو پارس را که قصد داشت محموله مواد مخدر را از غرب کشور به استان های مرکزی انتقال دهد در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو 90 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  می‌تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه