اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی زنجان:

مطالبات گندمکاران استان زنجان به صورت مستمر پرداخت می‌شود

مطالبات گندمکاران استان زنجان به صورت مستمر پرداخت می‌شود
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان زنجان گفت: بیش از 168 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; شرایط پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان را بسیار مطلوب دانست و اظهار کرد: امسال برخلاف سال گذشته که مطالبات گندم‌کاران به صورت مرحله‌ای به حساب آنان واریز می‌شد، بهای کل گندم تحویلی به مراکز خرید استان پس چند روز متناسب با تاریخ تحویل پرداخت شده و تسویه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پرداخت 100 درصدی مطالبات گندم‌کاران تا پایان فصل خرید در استان زنجان ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون بیش از 168 هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی و توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.

,

مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان زنجان ابراز کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران هرگونه خرید گندم توسط بخش غیر دولتی صرفا در قالب سامانه خرید مربوط به این شرکت و شرکت غله استان امکان‌پذیر است و جمع‌آوری گندم توسط سایر مراکز فاقد مجوز غیر قانونی است و این مراکز به هیچ عنوان مجاز به فعالیت نیستند.

,

وی عنوان کرد: امسال 40 مرکز خرید در مناطق مختلف استان زنجان از ابتدای برداشت گندم در استان مشغول خرید و تحویل محصول تولیدی کشاورزان هستند.

,

گندم فاقد مجوز اجازه خروج از استان ندارند

, گندم فاقد مجوز اجازه خروج از استان ندارند, گندم فاقد مجوز اجازه خروج از استان ندارند,

جعفری خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و قاچاق گندم به خارج از کشور، هرگونه خروج گندم از استان منوط به ارایه بارنامه رسمی و اخذ مجوز کتبی از شرکت غله شده است.

,

وی تاکید کرد: به محموله‌های فاقد مجوز اجازه خروج از استان داده نشده و به سیلوها هدایت خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه