اخبار داغ

فرماندار مراوه تپه:

تخصیص اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری روستای کمرلی

تخصیص  اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری روستای کمرلی
فرماندار مراوه تپه گفت: با توجه به اهمیت حوزه گردشگری، با مساعدت مسئولین استانی ۱۲۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری روستای کمرلی تخصیص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، امانگلدی ضمیر ظهر امروز در گفتگویی اظهار کرد: در دیدار با نصیبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان برای توسعه روستاها در بخش های عمرانی ، طرح های اشتغالزایی و توانمند کردن روستاییان در این زمینه و همچنین توسعه صنعت گردشگری و بوم گردی در شهرستان مراوه تپه، رایزنی هایی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر, امانگلدی ضمیر ظهر امروز در گفتگویی اظهار کرد: در دیدار با نصیبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان برای توسعه روستاها در بخش های عمرانی ، طرح های اشتغالزایی و توانمند کردن روستاییان در این زمینه و همچنین توسعه صنعت گردشگری و بوم گردی در شهرستان مراوه تپه، رایزنی هایی انجام شد.,

وی افزود: تخصیص اعتبار ویژه ۱۲۰ میلیونی تومانی برای زیرساخت توسعه گردشگری روستای کمرلی(komerli) بخش گلیداغ و دو برابر شدن اعتبارات دهیاریها در سال ۹۸، حاصل این نشست بود.

, وی افزود: تخصیص اعتبار ویژه ۱۲۰ میلیونی تومانی برای زیرساخت توسعه گردشگری روستای کمرلی(komerli) بخش گلیداغ و دو برابر شدن اعتبارات دهیاریها در سال ۹۸، حاصل این نشست بود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه