اخبار داغ

پیش‎بینی قیمت طلا در چند روز آینده

پیش‎بینی قیمت طلا در چند روز آینده
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان گفت: با بازار متشکل ارزی پیش‌بینی می‌شود قیمت دلار با کاهش روبرو شود که این کاهش قطعاً بر طلا و سکه اثرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ شیشه‎بران در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ایران از بازار جهانی تأثیر می‌گیرد چون قیمت عمده جهانی با دلار در بازار آزاد ایران رقم می‌خورد، قیمت جهانی طلا در چند روز اخیر به دلیل رشد ارزش دلار جهانی با کاهش روبرو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان تصریح کرد: اکثر سرمایه گذاران به دلیل سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا در برابر کاهش نرخ بهره دچار تردید شده و همین مسئله باعث شد اونس جهانی در محدوده یک هزار 420 دلار و یک هزار و 440 دلار در تغییر و نوسان باشد.

,

وی افزود: در بازار داخلی با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در برابر ثبات قیمت دلار، بازار طلا و سکه به ثبات نسبی رسید به طوری که قیمت سکه در خردادماه امسال نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته حدود ٧ درصد کاهش داشته است؛ با بازار متشکل ارزی پیش‌بینی می‌شود قیمت دلار با کاهش روبرو شود که این کاهش قطعاً بر طلا و سکه اثرگذار است.

,

شیشه بران با اشاره به وضعیت بازار داخلی کشور افزود: متأسفانه بازار داخلی کشور نسبت به سال گذشته با رکود بسیار شدید روبرو بوده است، جنگ اقتصادی آمریکا و چین در بالا بردن تعرفه‌های گمرکی از طرف آمریکا قطعاً بر طلا هم تأثیرگذار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه