اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی :

روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تعامل جدی داشته باشند/ مسئولان در دسترس مردم باشند

روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تعامل جدی داشته باشند/ مسئولان در دسترس مردم باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رسانه ها تعامل جدی داشته باشند، رسانه ها را به عنوان عضوی از پیکره خودتان بدانند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم، گفت: خدمات دولت باید به عنوان خدمات نظام جمهوری اسلامی به صورت گسترده به بهترین نحو به مردم اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

حیاتی با بیان اینکه امروز اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام به مراتب مهمتر و خطیرتر از گذشته است، ادامه داد: امروزه خدمات در شرایطی ارائه می شود که کشور در تحریم است و با تکیه بر قدرت داخلی و اقتصاد مقاومتی این توفیقات حاصل می شود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق از خدمات دولت بر عهده روابط عمومی ها است، گفت: مردم ولی نعمتان و صاحبان انقلاب هستند و مسئولین باید در دسترس آنان باشند، به خصوص در هفته دولت مدیران باید در بین مردم حضور پیدا کنند.

,

وی تصریح کرد: وقتی مسئولین به صورت شفاف مسائل را برای مردم بیان کنند مردم نه تنها آن را  می پذیرند بلکه همراهی هم می کنند.

,

حیاتی اضافه کرد: دیدارهای مردمی، در هفته دولت باید سرلوحه کار همه باشد چراکه میزان دیدارها مردمی و گزارش دهی مسئولین ارزیابی خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رسانه ها تعامل جدی داشته باشند، گفت: رسانه ها را به عنوان عضوی از پیکره خودتان بدانید و اخبار را در اختیار رسانه ها قرار دهید تا اطلا ع رسانی ها صورت گیرد.

,

حیاتی افزود: جلسه بگذارید، تشریح کنید، سوالات رسانه ها را پاسخ دهید، اجازه ندهید موضوعی پنهان باقی بماند.

,

این مقام مسئول  با بیان اینکه باید تمام داشته های خود را به کار ببریم و قدرتمندانه در مقابل دشمن بایستیم، گفت: با رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری ، با عزم و اراده دولتمردان و خدمتگذاران مردم و حضور همیشه در صحنه ملت توطئه تمام عیار دشمن که برای زمین گیر کردن انقلاب طراحی شده رو به شکست است.

,

حیاتی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند گسترش امید در کشور هستیم و هر کسی بذر ناامیدی در کشور بکارد، ناخوداگاه آب به آسیاب دشمن ریخته است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: از گذشته پرافتخار 40 ساله انقلاب این درس را آموخته ایم که با مقاومت و پافشاری می توان در مقابل دشمنان ایستاد و با تدابیر عالمانه رهبر وحدت کلی و انسجام در کل کشور شکل گرفته است.

,

وی اضافه کرد: دشمنان امروز در مقابل قدرت دفاعی و نظامی، ملت بزرگ ایران، توان ایستادگی ندارند و در واقع محکومان به شکست تاریخ هستند و ملت ایران در صحنه های مختلف پوزه  دشمنان را به خاک مالیده اند.

,

وی افزود: مشکلات در کشور وجود دارد، اما بن بستی برای حل مشکلات وجود ندارد و راه باز است،  همه در کنار هم از مسائل و مشکلات عبور خواهیم کرد، آینده انقلاب روشن است و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر توسعه، ترقی، عزت و افتخار را با قوت خواهد پیمود.

,

حیاتی با اشاره به اینکه الزاماتی برای رسیدن به آینده روشن کشور وجود دارد، گفت: با اتحاد، کنار گذاشتن اختلافهای سلیقه ای، حزبی، سیاسی و یا یک صدای واحد می توان به مصاف دشمن رفت و با این حرکت ایران پیروز میدان خواهد بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه