اخبار داغ

معاون فرمانداری خلیل آباد خبر داد؛

تخصیص 63 درصدی اعتبارات سال 97 به خلیل آباد

تخصیص 63 درصدی اعتبارات سال 97 به خلیل آباد
معاون فرمانداری خلیل آباد از تخصیص 63 درصدی اعتبارات 86 پروژه سال 97 خلیل آباد خبر داد و گفت: 86 پروژه با اعتبار 16 میلیارد و 300 میلیون تومان مورد بازدید قرار گرفت که میزان تخصیص آن 10 میلیارد و 347 میلیون تومان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید مهدی عصمتی مقدم ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان خلیل آباد که با حضور مدیران دستگاه های اداری در سالن اجتماعات فرمانداری خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: دومین و آخرین دوره بازدید از پروژه های سال 97 در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: 86 پروژه با اعتبار 16 میلیارد و 300 میلیون تومان مورد بازدید قرار گرفت که میزان تخصیص آن 10 میلیارد و 347 میلیون تومان بوده که تخصیص 63 درصدی داشته است.

,

معاون فرمانداری خلیل آباد ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای پروژه های سطح شهرستان، تصریح کرد: با توجه به نظارتی که در اردیبهشت ماه سال 98 توسط شورای فنی استان انجام شد شهرستان خلیل آباد رتبه اول را در بین شهرستان های استان به لحاظ اجرای کیفی پروژه ها کسب کرده است.

,

وی با بیان اینکه هر پروژه ای یک پیشرفت فیزیکی در ابتدای سال 97 داشته و مدیران یک تعهدی در قبال اعتبار تخصیص داده شده در سال 97 داشته اند که باید انجام می دادند، اذعان کرد: با توجه به اینکه برخی از پروژه ها دنباله دار است، در سال 97 تکمیل نشده و به سال 98 رسیده که نیاز به تخصیص اعتبار داشته است.

,

 

,

پیمانکاران و مشاوران شاخص شهرستان ها مورد ارزیابی قرار می گیرند

, پیمانکاران و مشاوران شاخص شهرستان ها مورد ارزیابی قرار می گیرند,

اسماعیل زاده، عضو دفتر فنی استانداری خراسان رضوی در این نشست اظهار داشت: در ارزیابی هایی که دفتر فنی استانداری به صورت دوره ای انجام می شود میزان پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه در این بازدیدها علاوه بر کنترل پیشرفت فیزیکی و کیفیت پروژه ها نیز پیمانکاران و مشاوران نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: شناسایی پیمانکاران و مشاوران شاخص در سطح شهرستان ها و معرفی به دستگاه های مرکزی یا شهرستانی نیز از جمله اهداف این ارزیابی ها است تا بتوان کارها را با کیفیت بهتری پیش برد.

,

اسماعیل زاده در پایان تصریح کرد: سامانه جامع داده های نظارتی نیز در اختیار فرمانداران قرار دارد که مشخصات پیمانکاران و مشاوران ثبت می شود و این اطلاعات توسط دستگاه های مرکزی پر شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه