اخبار داغ

در گفتگو با اعضای شورای شهر پاوه مطرح شد؛

شهردار سابق پاوه؛ «اجاره‌نشین خوش‌نشین»

شهردار سابق پاوه؛ «اجاره‌نشین خوش‌نشین»
اعضای شورای شهر پاوه می‌گویند شهردار سابق این شهر هنوز در خانه سازمانی جاخوش کرده و قصد ترک کردن آنرا ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسن احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: شهردار سابق پاوه با وجود پایان 3 ماه ماموریتش همچنان در منزل مسکونی دولتی اسکان دارد و از امکانات شهرداری همچون تلفن همراه و اضافه کار استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: البته این موضوع را با شهردار جهت شفاف سازی و روشن نمودن موضوع مطرح کردیم و در جواب اعلام کرد که فعلا در فصل امتحانات فرزندانش قرار دارد و ما نیز به لحاظ اخلاقی این موضوع را پذیرفتیم، چون در شرایطی بودند که نمی توانستیم اصرار بر تخلیه منزل مسکونی شهرداری داشته باشیم.

,

این عضو شورای اسلامی شهر پاوه گفت: با پایان فصل امتحانات در اواسط یا نهایتا اواخر خردادماه مجددا پیگیر موضوع منزل مسکونی شهرداری و تخلیه آن شدیم که شهردار هم در این رابطه وعده پیگیری موضوع را دادند.

,

احمدی تصریح کرد: در واقع این اقدام حیف و میل اموال شهرداری است چون در ابتدا شهردار سابق بدون مصوبه شورا وارد این منزل مسکونی شده و برداشت آنها هم صرفا براساس مصوبه خود، امکان سکونت در این واحد تازه احداث شهرداری را امکان‌پذیر دانستند.

,

وی ادامه داد: به دنبال آن هزینه گزافی را بر شهرداری تحمیل کردند، در حالی که این مکان می توانست به عنوان یک مکان اداری مورد استفاده قرار گیرد و چیزی به نام بافت مسکونی مد نظر قرار نداشت.

,

این عضو شورای اسلامی شهر پاوه بیان داشت: از طرفی شهرداری در زمانی که برای تامین ابتدایی ترین امکانات و یا تعمیر کوچه های شهری و یا با پرداخت حقوق دستمزد کارگران با مشکل مواجه بود، در کنار آن به احداث این منزل مسکونی با هزینه گزاف در زمان شهردار سابق اقدام کرد.

,

ساکن خانه سازمانی حق اسکان 700 هزار تومانی دریافت می‌کرد!

, ساکن خانه سازمانی حق اسکان 700 هزار تومانی دریافت می‌کرد!,

احمدی تصریح کرد: جالبتر از این موضوع این است که من براساس شنیده هایی که از کارمندان شهرداری دریافت کرده ام، هزینه حق اسکان شهردار با مبلغ حدود 500 تا 700 هزار تومان هم به فیش حقوقی شهردار سابق اضافه شده است که این موضوع را قطعی نمی دانم و در حال بررسی این موضوع هستم.

,

وی ادامه داد: قصد ما بر رفع تنش در شهرداری و شورا بوده است اما شهرداری از ارسال این پرونده ها و موضوعات به شورا امتناع می کند و ما نیز مراحل قانونی خود را که می توانیم تحقیق و تفحص در کل جزئیات شهرداری داشته باشیم، انجام می دهیم.

,

این عضو شورای اسلامی شهر پاوه اظهار داشت: اکنون که شهردار سابق پس از گذشت بیش از سه ماه، محل کار وی به کرمانشاه انتقال داده شده است به تخلیه این منزل اقدام نمی کند و هیچ دلیلی ندارد که این افرادی که ادعا می کردند اموال بیت المال را حیف و میل نخواهند کرد، حالا در این خانه بدون سمتی در شهرداری سکونت داشته باشد.

,

احمدی افزود: با اتمام فعالیت وی در پست شهردار از فروردین ماه تاکنون هم معلوم نیست به عنوان غیبت یا مرخصی در شهرداری حضور نیافته اند و شهرداری هم هیچ گونه مدرک موثقی را در این خصوص در اختیار شورا قرار نمی دهد.

,

وی گفت: ما در 2 مرتبه نامه تعیین وضعیت خود شهردار سابق و منزل مسکونی را به شهرداری ارسال کرده ایم که در چند روز اخیر با این موضوع که عن قریب این خانه مسکونی ، تخلیه خواهد شد پاسخ ما را داده‌اند و هنوز خبری از تخلیه هم نیست.

شهردار سابق پاوه در راه استانداری /مرخصی سه ماهه آقای شهردار!

,
,
, شهردار سابق پاوه در راه استانداری /مرخصی سه ماهه آقای شهردار!,

دلشاد جراح‌زاده، دیگر عضو شورای اسلامی شهر پاوه نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شهردار سابق پاوه در چند روز اخیر نامه انتقال به استانداری را دریافت کرده است، اما تاکنون به عنوان کارمند شهرداری پاوه بوده و از این شهرداری حقوق و مزایا را دریافت می کند.

,

وی با بیان اینکه هنوز پست وی در استانداری تعیین نشده است، افزود: قرار بود که وی از شهرداری به استانداری انتقال یابد که این مهم با طی کردن مراحل سختی همراه است.

,

این عضو شورای اسلامی شهر پاوه گفت: گویا موافقت انتقال ایشان به استان دریافت شده است و نیاز به موافقت تهران دارد که هنوز جواب این نامه دریافت نشده است و در صورت عدم تایید وی در انتقال به استان، همچنان به عنوان کارمند شهرداری پاوه محسوب می شود و باید در این شهرداری فعالیت کند.

,

جراح‌زاده ادامه داد: از زمان معرفی شهردار جدید، تاکنون شهردار سابق در مرخصی به سر می برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه