اخبار داغ

ابوترابی عنوان کرد:

وزرات نفت بیشترین مدیران دوتابعیتی را دارد/ گرای نفتکش ایرانی را چه کسانی به انگلیسی‌ها دادند؟

وزرات نفت بیشترین مدیران دوتابعیتی را دارد/ گرای نفتکش ایرانی را چه کسانی به انگلیسی‌ها دادند؟
وقتی بیشترین دو تابعیتی را در وزارت نفت داشته باشیم، به علاوه همین بحث هایی که اخیراً در رابطه با جاسوسی یک زن در وزارت‌خانه مطرح شد، باید شاهد چنین مشکلاتی هم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: چندی پیش شاهد بودیم یک جاسوس خانم در وزارت نفت رخنه کرده بود و با ۱۵ نفر از مسئولان رده بالای این وزارت‌خانه ارتباط کاری و عاطفی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضاییه برای چهار نفر از این افراد قرار صادر کرد.

,

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار صاحب نیوز که نظر شما در رابطه با لو رفتن مسیرهای محموله‌های نفتی ایران چیست، خاطر نشان کرد: وقتی بیشتر دو تابعیتی را در وزارت نفت داشته باشیم، به علاوه همین بحث‌هایی که اخیراً در رابطه با جاسوسی یک زن در وزارت‌خانه مطرح شد، باید هم شاهد مشکلاتی هم باشیم.

,

ابوترابی تصریح کرد: حتّی معاونانی که بازنشسته شده‌اند به‌عنوان مشاور به این وزارت‌خانه بازگشتند، این افراد دو تابعیتی هستند و در پرونده کرسنت هم محکومیت دارند و می‌بینیم که آقای زنگنه این افراد را به وزارت‌خانه برگردانده است.

,

این نماینده مجلس افزود: با این وضعیت ما نمی‌توانیم انتظار بهتری از وزارت نفت داشته باشیم، در یک کلام باید بگویم که در حال حاضر محوریت تحریم ما بر اساس فشار بر وزارت نفت و فروش نفت ماست و برای همین وزارت نفت پاشنه آشیل نظام محسوب می‌شود که البته آقای زنگنه مرد این میدان نیست و من بارها این موضوع را گفته‌ام و در عمل هم می‌بینیم که این اتفاق می‌افتد.

,

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: با وضعیت پیدا شدن جاسوس در وزارت نفت، بکارگیری محکومان کرسنت و بازنشستگان و بسیاری از موار دیگر، نباید انتظار بهتری از وزارت نفت داشته باشیم.

,

نماینده مردم نجف‌آباد ادامه داد: تغییر آقای زنگنه باید اتفاق بیفتد، در بانک مرکزی دیدیم آقای سیف رفت و آقای همتی آمد و در زمانی که سیف مدیر کل بانک مرکزی بود دلار تا نزدیک ۱۹ هزار تومان رفت ولی با آمدن آقای همتی فضا تغییر پیدا کرد و مثبت شد و دیدیم که به خوبی در حال پیشروی است؛ تنها گزینه این است که زنگنه تغییر پیدا کند و یک انسان با انگیزه و دارای روحیه تلاش و کوشش بیاید که تا بتواند این فضا را عوض کند.

,

وی در پایان معتقد بود: مطمئن هستیم که با تغییر وزیر و آمدن یک مدیر موفق گام بسیار بزرگی در بحث مدیریت نفت و فروش نفت برداشته خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه