اخبار داغ

پخش موسیقی در پارک‌ها؛ از خوش‌گذرانی تا شکایت+ تصاویر

پخش موسیقی در پارک‌ها؛ از خوش‌گذرانی تا شکایت+ تصاویر
اخیرا پخش موسیقی در مکان‌های تفریحی افزایش پیدا کرده و این بخصوص برای شهرهای کوچک‌تر که اغلب پارک‌ها در کنار منازل مسکونی قرار گرفته‌اند، موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اخیرا پخش موسیقی در مکان‌های تفریحی افزایش پیدا کرده و این به‌خصوص برای شهرهای کوچک‌تر که اغلب پارک‌ها در کنار منازل مسکونی شکل گرفته‌اند، موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
در شهر لردگان هم اگرچه تنها دو یا سه پارک تفریحی وجود دارد اما پارک چشمه برم و پارک بوستان خلیج فارس از شلوغ‌ترین مکان‌های تفریحی شهر است که البته قرارگیری این دو پارک در کنار منازل مسکونی و پخش موسیقی‌های مختلف موجب ناراحتی عده‌ای از ساکنین شده است.

در گفت‌وگویی که خبرنگار جهانبین نیوز؛ با چند نفر از اهالی این محله‌ها داشت برخی از اهالی نسبت به پخش طولانی‌مدت گلایه کردند، اگرچه قبول داشتند که بهرحال پارک و... محل تفریح است اما خواستار رعایت برخی مسائل نیز بودند، عده‌ای نیز از پخش هر نوع موسیقی توسط عوامل موجود در شهربازی‌ها نیز گلایه داشته و توصیه داشتند حداقل در انتخاب نوع موسیقی کمی دقت بیشتری کنند زیرا پخش برخی از موسیقی‌ها مناسب سن کودکان و نوجوانان دختر و پسر نیست.

لازم به ذکر است در نماز جمعه هفته گذشته نیز عده‌ای با نوشتن یک طومار و امضای آن توسط شهروندان شهر لردگان ابراز نارضایتی از پخش موسیقی‌هایی کردند که بر روح و روان افراد به‌خصوص رده سنی کودکان تاثیر منفی می‌گذارد و مناسب سن کودکان نیست به همین جهت تقاضای پیگیری بیشتر در این مورد را  داشتند.
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
 
,
 
,




, ,
,
, ,
,
, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه