اخبار داغ

دادستان استان زنجان:

برخورد با مفاسد اقتصادی در زنجان بدون هیچ تبعیض و اغماضی انجام می‌شود

برخورد با مفاسد اقتصادی در زنجان بدون هیچ تبعیض و اغماضی انجام می‌شود
دادستان استان زنجان در مورد برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی بدون هیچ تبعیض یا اغماضی انجام می‌شوند و آنهایی که متخلف هستند از آینده اقدامات ما در هراس باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه رسالت بزرگ قوه قضائیه برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است اظهار کرد: شناسایی و برخورد با این افراد با فرآیند مناسب اقتصادی اتفاق خواهد افتاد و این موضوع محقق خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این اقدام نیز با رعایت ضوابط و مقررات انجام خواهد شد بستر قانونی برخورد با مفاسد اقتصادی فراهم است و این کار را عزم داریم در استان زنجان انجام دهیم.

,

دادستان زنجان برخورد با مفاسد را جزو رسالت‌های اولیه خودمان می‌دانیم افزود: در این زمینه باید اهتمام جدی وجود داشته باشد.

,

دادستان زنجان با بیان اینکه در این شرایط هیچ تبعیض یا اغماضی و یا نگاه جناحی و جریانی مصلحت اندیشانه‌ای نخواهیم داشت افزود: قطعا رفتارهای ما رفتارهایی خواهد بود که برای فعالان اقتصادی سالم ارمغان آرامش را در پی خواهد داشت.

,

وی افزود: این اقدامات برای کسانیکه می‌خواهند فعالیت‌های اقتصادی سودمندی را برای جامعه و برای خودشان با رعایت قانون انجام دهند از این اقدامات ما بهره‌های مثبتی را خواهند برد.

,

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه هدف ما این است که عرصه را برای فعالیت‌های اقتصادی مثبت فراهم کنیم عنوان کرد: در جایی که فعالیت‌ها اقتصادی ناسالم گسترش می‌یابد افرادی که می‌‌خواهند سالم کار کنند در تنگنا قرار میگیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه با این اقدامات بنا نداریم جریان اقتصادی را کند کرده و یا متوقف کنیم و یا فعالان در عرصه اقتصادی سالم را مورد آسیب قرار دهیم افزود: با این اقدامات بنا داریم بسترهای مناسبی برای فعالان عرصه اقتصادی فراهم کنیم.

,

دادستان زنجان بیان کرد: آنهایی که متخلف هستند باید از آینده اقدامات ما در هراس باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه