اخبار داغ

رئیس اتحادیه خیاط یزد عنوان کرد

بی عدالتی در حق 140واحد تولیدی یزد با اختیاری شدن مدارس در تهیه روپوش

بی عدالتی در حق 140واحد تولیدی یزد با اختیاری شدن مدارس در تهیه روپوش
رئیس اتحادیه خیاط یزد گفت: مدیران مدارس در قراردادهایی که با تولیدی ها می بندند امتیازات و یا درصدی را نیز برای مدرسه و یا خودشان لحاظ می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدغفاریان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار داشت: هر سال در خصوص دوخت روپوش مدارس این گونه عمل می شود که مدیر هر مدرسه مستقیماً با هر واحد تولیدی که بخواهد قرار داد می بندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که پیگیری های اتحادیه در خصوص ساماندهی دوخت روپوش مدارس بی نتیجه مانده است ادامه داد: برای ساماندهی دوخت روپوش مدارس و حذف دلالان در این عرصه بارها با مسئولین آموزش و پرورش جلسه برگزار کردیم و سعی کردیم مسئولین را توجیه و قانع کنیم که ساماندهی این موضوع را به اتحادیه خیاطان و انجمن اولیاء مربیان واگذار کند اما به صراحت اعلام می کنند که در موضوع روپوش مدارس مدیر مدرسه تام الاختیار است.

,

رئیس اتحادیه خیاط یزد عنوان کرد: مدیران مدارس در قراردادهایی که با تولیدی ها می بندند امتیازات و یا درصدی را نیز برای مدرسه و یا خودشان لحاظ می کنند از این رو تولیدی هایی که برای قرارداد به مدارس مراجعه می کنند با این سخن مواجه می شوند که فلان تولیدی این میزان درصد می دهد؛ شما چقدر بیشتر می دهید تا با شما قرارداد ببندیم.

,

غفاریان با بیان این که حدود 140 واحد تولیدی روپوش مدارس در یزد وجود دارد افزود: اتحادیه خیاط بر اساس بررسی و کارشناسی که از کارگاه ها و ظرفیت تولیدی آن ها انجام داده؛ اقدام به توزیع سهمیه عادلانه بین واحدهای تولیدی روپوش مدارس کرده است اما متاسفانه در نهایت این اختیار با مدیر مدرسه است که با کدام واحد تولیدی قرارداد ببندند.

,

وی با بیان این که مزد دوخت روپوش مدارس نسبت به سال قبل بیش از 25 درصد افزایش داشته است افزود: در بحث روپوش مدارس صرفا نرخ گذاری آن امسال با سازمان صمت بوده و اتحادیه خیاط نیز آن نرخ را تایید کرده است البته امسال با توجه به افزایش شدید قیمت پارچه، واحدهای تولیدی فاکتورهای مورد تایید را ارئه کردند و سپس بر اساس آن نرخ‌گذاری انجام شده است.

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه