اخبار داغ

سرپرست فرمانداری گالیکش:

فضای مجازی عامل گسترش روزافزون آسیب‌های نوظهور در کشور است

فضای مجازی عامل گسترش روزافزون آسیب‌های نوظهور در کشور است
سرپرست فرمانداری گالیکش گفت: متأسفانه با فراگیر شدن بهره‌گیری از فضای مجازی و گسترش روزبه‌روز کاربران در این حوزه شاهد ایجاد آسیب‌های نوظهور و ناشناخته در سطح کشور هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسین مایلی امروز در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی گالیکش در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت و صاحب‌نظران مسائل خانواده و امور اجتماعی، موضوع بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: سند راهبردی اجتماعی فرهنگی تدوین‌شده در کشور به‌عنوان یک سند بالادستی، چراغ راهنمای فعالیت‌ گروه‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه بشمار می‌رود.

,

مایلی از اعتیاد به مواد مخدر، فقر، حاشیه‌نشینی، طلاق و معضلات فرهنگی به‌عنوان موضوعات مهم در بحث آسیب‌های اجتماعی جامعه نام برد.

,

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید مهم‌ترین راهکار پیشگیری و مقابله با هر نوع بزه و آسیب اجتماعی، بهره‌مندی از برنامه‌ریزی مناسب و آموزش همگانی است و بر این اساس آموزش‌وپرورش می‌توان نقش برجسته‌ای در تحقق این امر ایفا نماید.

,

سرپرست فرمانداری گالیکش با اشاره به تنوع آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: متأسفانه با فراگیر شدن بهره‌گیری از فضای مجازی و گسترش روزبه‌روز کاربران در این حوزه شاهد ایجاد آسیب‌های نوظهور و ناشناخته در سطح کشور هستیم که این موضوع باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

,

گفتنی است در پایان این جلسه طی حکمی از سوی فرماندار، "حسین نکویی" به‌عنوان دبیر هیئت اندیشه‌ورز شهرستان گالیکش معارفه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه