اخبار داغ

همزمان با گرامیداشت هفته ازدواج آسان صورت گرفت؛

اهدای ۸ حواله ۳۰ میلیون ریالی به زوجین نیازمند و تحت پوشش در رشتخوار

اهدای ۸ حواله ۳۰ میلیون ریالی به زوجین نیازمند و تحت پوشش در رشتخوار
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار از اهدای 8 حواله 30 میلیون ریالی با همکاری خیرین به زوجین نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته ازدواج آسان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار صبح امروز هم زمان با هفته ازداوج آسان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: به مناسبت هفته ازدواج آسان تعداد ۸ حواله ۳۰ میلیون ریالی به زوجین نیازمند و تحت پوشش این شهرستان اهدا شد.

وی در ادامه با اشاره به توزیع سبد کالا بین محرومین و نیازمندان تحت پوشش این نهاد در روستاهای محمد اباد، سنگان و ملک آباد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کالا شامل ۱.۵ کیلو گوشت گرم گوسفندی، ۵ کیلو برنج، ۱ کیلو عدس، ۱/۵ کیلو روغن بین تک تک نیازمندان در این روستا های مذکور توزیع شده است.

حسین زاده همچنین از در مرحله اجرا قرار گرفتن توزیع مقدار ۵۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان، در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد و افزود: به زودی بیش از ۵۰۰ کیلو گوشت که به کمک خیرین تهیه شده است، در روستاهای محرومی که تاکنون بحث توزیع گوشت را نداشته ایم، دنبال خواهد شد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید غدیر نیز، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 2 سری جهیزیه با همکاری مرکز نیکوکاری جوادالائمه شهر جنگل و مرکز نیکو کاری شهدای احمد آباد به ۲ نوعروس غیر تحت پوشش نیازمند این شهرستان هم زمان با عید غدیر اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در پایان یادآور شد: نزدیک به ۱۵۰ فقره وام اشتغال ۵۰ میلیون ریالی به مددجویان تحت حمایت و غیر حمایتی د و ۶۰ فقره وام ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی به مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه