اخبار داغ

مجله آمریکایی تحلیل می‌کند؛

پوشش سیاسی شرکت‎های آمریکایی برای کسب منافع بیشتر از فقرا/ بگذارید فقرا آشغال بخورند

پوشش سیاسی شرکت‎های آمریکایی برای کسب منافع بیشتر از فقرا/ بگذارید فقرا آشغال بخورند
کوکاکولا، پپسی‌کو و نستله برای اطمینان از منافع خود به بازارهای نوظهور روی آورده اند و هر کاری برای حفظ بازارهای خود انجام می دهند. آنها در میان افزایش چاقی و دیابت نوع 2 در کودکان و فقرا با پوشش های سیاسی در دل عموم مردم جای باز می کنند و به تجارت خود ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مجله آمریکایی فارِن‌اَفِرز درباره پوشش سیاسی شرکت های بزرگ جهان نوشت، از اواخر سال 1990 تاکنون، فروش جانک فود (هله هوله یا خوراکی مضر) در آمریکا و اروپا به شدت کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, فارِن‌اَفِرز,

 

,

, ,
 
تحلیلگران در میان دیگر تغییرات بازار علت این تغییر را آگاهی بیشتر مردم در مورد سلامتی، افزایش هزینه های نیروی کار، کاهش قدرت خرید افراد فقیر، ذائقه های جدید نسل هزاره و افزایش گزینه های غذا خوردن فست کژوآل عنوان کرده اند.
 
 

 

* فست کژوآل نوعی رستوران است که سرویس کامل سر میز ارائه نمی دهد، اما متعهد به ارائه خوراک با بالاترین کیفیت، تهیه شده از محصولات تازه به صورت روزانه و در حضور مشتری است. در این رستوران ها برخلاف فست فودها از موادغذایی منجمد و مواد اولیه فرآوری شده استفاده نمی شود.

 

 

شرکت های تولیدکننده میان وعده و نوشیدنی های گازدار مانند؛ کوکاکولا، پپسی‌کو و نستله برای اطمینان از منافع خود به بازارهای نوظهور روی آورده اند و هر کاری برای حفظ بازارهای انعطاف پذیر خود انجام می دهند.

صنایع تولید نوشیدنی های گازدار و خوراکی های مختصر فقط در فرانشیزها و ماشین های فروش در کشورهایی مانند؛ مکزیک، برزیل و هند سرمایه گذاری نمی کنند. آنها همچنین در حال ایجاد اتحادیه های سیاسی و اجتماعی هستند که می تواند در تغییر مسیر مخالفت های سیاسی، بررسی دقیق مردم و پرهیز از قواعد سختگیرانه در مورد فروش محصولات خود به آنها کمک کند.

 

 

شرکت هایی چون؛ کوکاکولا و نستله به منظور ایجاد برنامه های ابتکاری سلامت عمومی مانند پیشگیری از چاقی و دیابت نوع 2 از نزدیک با مقامات بهداشتی مکزیک کار کرده اند. آنها همچنین در ابتکارات ضد فقر و توسعه اقتصادی که به سیاستمداران خاص کمک می کند تا پایه های حمایت سیاسی خود را تحکیم کنند نیز شرکت داشته اند.

در برخی موارد، شرکت ها به طور مستقیم به مردم عام دسترسی یافته اند. نستله با پیشنهاد برنامه سخاوتمندانه اشتغال در میان مردم فقیر برزیل محبوبیت یافت. کوکاکولا با انجامِ ابتکارات ورزشی و مراقبت های بهداشتی برای مردم مکزیک، خود را به بخشی از فرهنگ محلی تبدیل کرده است.

 

 

اتحادیه هایی که امروزه صنایع میان وعده و نوشیدنی های گازدار را ترویج می کنند، در آینده عواقب سیاسی جدی خواهند داشت.

سیاستمدارانی که از شرکت های بزرگ بهره مند شده اند به خاطر قوانین سخت محدودیت در بازاریابی و فروش محصولات جانک فود به سختی در تنگنا قرار خواهند گرفت.

این محدودیت ها در شرایطی که چاقی و دیابت نوع 2 در میان کودکان و افراد فقیر در کشورهایی مانند مکزیک و برزیل در حال افزایش است، حیاتی است.

انتهای پیام/

,
 
,
تحلیلگران در میان دیگر تغییرات بازار علت این تغییر را آگاهی بیشتر مردم در مورد سلامتی، افزایش هزینه های نیروی کار، کاهش قدرت خرید افراد فقیر، ذائقه های جدید نسل هزاره و افزایش گزینه های غذا خوردن فست کژوآل عنوان کرده اند.
,
 
,
 

 

* فست کژوآل نوعی رستوران است که سرویس کامل سر میز ارائه نمی دهد، اما متعهد به ارائه خوراک با بالاترین کیفیت، تهیه شده از محصولات تازه به صورت روزانه و در حضور مشتری است. در این رستوران ها برخلاف فست فودها از موادغذایی منجمد و مواد اولیه فرآوری شده استفاده نمی شود.

 

 

شرکت های تولیدکننده میان وعده و نوشیدنی های گازدار مانند؛ کوکاکولا، پپسی‌کو و نستله برای اطمینان از منافع خود به بازارهای نوظهور روی آورده اند و هر کاری برای حفظ بازارهای انعطاف پذیر خود انجام می دهند.

صنایع تولید نوشیدنی های گازدار و خوراکی های مختصر فقط در فرانشیزها و ماشین های فروش در کشورهایی مانند؛ مکزیک، برزیل و هند سرمایه گذاری نمی کنند. آنها همچنین در حال ایجاد اتحادیه های سیاسی و اجتماعی هستند که می تواند در تغییر مسیر مخالفت های سیاسی، بررسی دقیق مردم و پرهیز از قواعد سختگیرانه در مورد فروش محصولات خود به آنها کمک کند.

 

 

شرکت هایی چون؛ کوکاکولا و نستله به منظور ایجاد برنامه های ابتکاری سلامت عمومی مانند پیشگیری از چاقی و دیابت نوع 2 از نزدیک با مقامات بهداشتی مکزیک کار کرده اند. آنها همچنین در ابتکارات ضد فقر و توسعه اقتصادی که به سیاستمداران خاص کمک می کند تا پایه های حمایت سیاسی خود را تحکیم کنند نیز شرکت داشته اند.

در برخی موارد، شرکت ها به طور مستقیم به مردم عام دسترسی یافته اند. نستله با پیشنهاد برنامه سخاوتمندانه اشتغال در میان مردم فقیر برزیل محبوبیت یافت. کوکاکولا با انجامِ ابتکارات ورزشی و مراقبت های بهداشتی برای مردم مکزیک، خود را به بخشی از فرهنگ محلی تبدیل کرده است.

 

 

اتحادیه هایی که امروزه صنایع میان وعده و نوشیدنی های گازدار را ترویج می کنند، در آینده عواقب سیاسی جدی خواهند داشت.

سیاستمدارانی که از شرکت های بزرگ بهره مند شده اند به خاطر قوانین سخت محدودیت در بازاریابی و فروش محصولات جانک فود به سختی در تنگنا قرار خواهند گرفت.

این محدودیت ها در شرایطی که چاقی و دیابت نوع 2 در میان کودکان و افراد فقیر در کشورهایی مانند مکزیک و برزیل در حال افزایش است، حیاتی است.

انتهای پیام/

,
 
,
, ,

 

,

* فست کژوآل نوعی رستوران است که سرویس کامل سر میز ارائه نمی دهد، اما متعهد به ارائه خوراک با بالاترین کیفیت، تهیه شده از محصولات تازه به صورت روزانه و در حضور مشتری است. در این رستوران ها برخلاف فست فودها از موادغذایی منجمد و مواد اولیه فرآوری شده استفاده نمی شود.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

شرکت های تولیدکننده میان وعده و نوشیدنی های گازدار مانند؛ کوکاکولا، پپسی‌کو و نستله برای اطمینان از منافع خود به بازارهای نوظهور روی آورده اند و هر کاری برای حفظ بازارهای انعطاف پذیر خود انجام می دهند.

,

صنایع تولید نوشیدنی های گازدار و خوراکی های مختصر فقط در فرانشیزها و ماشین های فروش در کشورهایی مانند؛ مکزیک، برزیل و هند سرمایه گذاری نمی کنند. آنها همچنین در حال ایجاد اتحادیه های سیاسی و اجتماعی هستند که می تواند در تغییر مسیر مخالفت های سیاسی، بررسی دقیق مردم و پرهیز از قواعد سختگیرانه در مورد فروش محصولات خود به آنها کمک کند.

,

 

,

, ,

 

,

شرکت هایی چون؛ کوکاکولا و نستله به منظور ایجاد برنامه های ابتکاری سلامت عمومی مانند پیشگیری از چاقی و دیابت نوع 2 از نزدیک با مقامات بهداشتی مکزیک کار کرده اند. آنها همچنین در ابتکارات ضد فقر و توسعه اقتصادی که به سیاستمداران خاص کمک می کند تا پایه های حمایت سیاسی خود را تحکیم کنند نیز شرکت داشته اند.

,

در برخی موارد، شرکت ها به طور مستقیم به مردم عام دسترسی یافته اند. نستله با پیشنهاد برنامه سخاوتمندانه اشتغال در میان مردم فقیر برزیل محبوبیت یافت. کوکاکولا با انجامِ ابتکارات ورزشی و مراقبت های بهداشتی برای مردم مکزیک، خود را به بخشی از فرهنگ محلی تبدیل کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

اتحادیه هایی که امروزه صنایع میان وعده و نوشیدنی های گازدار را ترویج می کنند، در آینده عواقب سیاسی جدی خواهند داشت.

,

سیاستمدارانی که از شرکت های بزرگ بهره مند شده اند به خاطر قوانین سخت محدودیت در بازاریابی و فروش محصولات جانک فود به سختی در تنگنا قرار خواهند گرفت.

,

این محدودیت ها در شرایطی که چاقی و دیابت نوع 2 در میان کودکان و افراد فقیر در کشورهایی مانند مکزیک و برزیل در حال افزایش است، حیاتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه