اخبار داغ

بازار داغ قاچاق سوخت به تاکسی داران رسید/ نقش دستگاه های نظارتی چیست؟

بازار داغ قاچاق سوخت به تاکسی داران رسید/ نقش دستگاه های نظارتی چیست؟
مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری سراوان گفت: سود کاذب ناشی از قاچاق سوخت در مرز سراوان موجب شده تا تاکسی ها در مرز مشغول به قاچاق سوخت شوند و این امر منجر به کاهش خدمات رسانی شرکت های تاکسی رانی در شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ در حالی شهروندان سراوانی از عدم سرویس دهی و خدمات رسانی تاکسی سرویس ها در  این شهرستان ابراز گلایه داشته و خواستار رفع این معضل هستند که خبرها حاکی از شیوه جدید قاچاق سوخت توسط تاکسی زردها است.
به گفته برخی از این شهروندان تاکسی زردها برای جابجایی مسافر بهانه آورده و اگر  با تاکسی تلفنی ارتباط برقرار شود اپراتور از نبود ماشین برای ارائه سرویس خبر می دهد که امکان جابجایی مسافر از روستا به شهر و بالعکس وجود ندارد.

 دهواری یکی از شهروندان سراوانی هم از قیمت متفاوت تاکسی سرویس ها در شهر اعلام نارضایتی کرد و ادامه داد: تاکسی سرویس ها هر مبلغی را به عنوان کرایه از مسافر دریافت می کنند، مگر نرخنامه مصوب برای تاکسی سرویس ها وجود ندارد؟

وی خاطر نشان کرد: شهروندان جهت انجام امور اداری و کارهای روزانه نیازمند تردد در شهر با تاکسی هستند که در ماه های اخیر سرویس دهی نامناسب برخی از تاکسی رانی ها در شهر معضل جدیدی را برای شهروندان به وجود آورده است.

 نعیم ادیبی مسئول حمل و نقل و ترافیک  شهرداری سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: 120 تاکسی سرویس در شهرستان جهت خدمات رسانی به شهروندان وجود دارد اما اکثر آنها فرسوده هستند که باید تعویض شوند.

 وی افزود: در حال حاضر بیشتر تاکسی ها، به جای خدمات رسانی به شهروندان به دلیل سود بالا و کاذب قاچاق، در مرز مشغول به قاچاق سوخت هستند که این امر منجر به کاهش خدمات رسانی تاکسی رانی ها در شهرستان شده است.

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری سراوان خاطر نشان کرد: ایستگاه های تاکسی توسط خودروهای شخصی قرق شده و جهت ساماندهی ایستگاه ها نیازمند کمک پلیس راهور هستند که در این میان، پلیس راهور همکاری لازم را ندارد.

ادیبی در خصوص اینکه نرخنامه مصوب به تاکسی رانی ها جهت نصب بر روی شیشه خودرو ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: شهروندان تاکسی های متخلف که کرایه بیشتر از  نرخ مصوب را دریافت می کنند با با اعلام شماره پلاک جهت پیگیری به شهرداری معرفی کنند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه