اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهران خبر داد؛

کشف ۱۳۰ دست لباس عربی و ۲۳۹ کیلوگرم برنج مجهول المالک در مهران

کشف ۱۳۰ دست لباس عربی و ۲۳۹ کیلوگرم برنج مجهول المالک در مهران
رییس اداره تعزیرات حکومتی مهران از کشف ۱۳۰ دست لباس عربی و ۲۳۹ کیلوگرم برنج مجهول المالک در مهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "خیر علی طهماسبی"، رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهران در گفتگو با ایلام بیدار با اعلام این مطلب اظهار کرد: از یک دستگاه کامیون باری در وقت ورود به کشور مقدار ۱۳۰ دست لباس عربی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 وی افزود: پروندهای در این رابطه تشکیل و شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهران در رسیدگی حکم به ضبط کالا و جریمه به مبلغ ۸ ملیون تومان صادر که حکم صادره با تشریفات لازم اجرا وبه خزانه دولت  واریز شد .

,

به گفته رییس اداره تعزیرات حکومتی مهران در پرونده قاچاق دیگری مقدار ۲۳۹ کیلو گرم برنج بلا صاحب و مجهول المالک در نقطه صفر مرزی کشف شد.

,

طهماسبی تصریح کرد: شعبه در نهایت حکم به ضبط کالا به نفع ستاد اجرایی امام خمینی ره صادر و تحویل نمایندگی استان ایلام شد.

,

وی به کشف 52 عدد یاتاقان خارجی ماشین آلات قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلر خبر داد و گفت: در وقت ورود به کشور تعداد ۵۲ عدد یاتاقان خارجی ماشین آلات سنگین به صورت قاچاق  کشف پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی مهران قرار گرفت.

,

رییس اداره تعزیرات حکومتی مهران افزود: شعبه قاچاق کالا و ارز در بررسی علاوه بر ضبط کالا ی قاچاق حکم به جزای نقدی به مبلغ ۳۳میلیون تومان در حق دولت صادر رای صادره با تشریفات قانونی اجرا وبه خزانه واریز شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه