اخبار داغ

با حضور مسئولان درگز صورت گرفت؛

افتتاح اولین درمانگاه خصوصی درگز

افتتاح اولین درمانگاه خصوصی درگز
موسس اولین درمانگاه خصوصی درگز گفت: مرکز درمانی پارتیان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و با ارائه بیش از 10 عنوان خدمت، صبح امروز فعالیت خود را در شهرستان درگز آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز با حضور مردم، مسئولین و پزشکان و پرستاران شبکه بهداشت درگز، اولین درمانگاه خصوصی شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در حاشیه مراسم افتتاحیه، محمد وطن دوست در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این درمانگاه که از مدتها قبل مراحل اخذ مجوز و تجهیز ساختمان آن پیگیری می شد، امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

,

, ,

وی افزود: بخش دولتی تاکنون خدمات خوبی را به مردم ارائه داده اما معمولا مراکز دولتی به خاطر محدودیت های پیش رو، نمی توانند پاسخگوی بخشی از نیازهای مردم باشند؛ لذا مراجعه کنندگان مجبورند جهت انجام بعضی آزمایشات و دریافت خدمات پزشکی، به سایر شهرها مراجعه کنند که این مقوله هم خطرات جانی به همراه خواهد داشت و هم هزینه های آنان را افزایش می دهد.

,

موسس درمانگاه پارتیان گفت: این مرکز درمانی دارای پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص داخلی، پوست، ارتوپد و جراح عمومی بوده و انشالله در آینده نزدیک متخصص قلب، اعصاب و روان، زنان، سونوگرافی و رادیولوژی را هم به خدمات خود اضافه خواهد کرد.

,

, ,

وطن دوست تصریح کرد: مجموع تعداد پزشکان و پرستان این مرکز در حال حاضر 10 نفر است که اکثر قریب به اتفاق آنان از نیروهای بومی شهرستان هستند؛ در صورت تکمیل شدن بخش های درمانگاه، 30 نفر از تخصص های مختلف در این مرکز به کارگیری خواهند شد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز درمانی پارتیان که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرده، برای خدمت دهی بهتر و افزایش تخصص ها به کمک و همکاری مسئولین شهرستان نیازمند است؛ چرا که جذب پزشک متخصص برای شهرستان کار بسیار دشواری است و اگر زمینه های لازم فراهم نشود، این عمل به سختی و با کندی پیش خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه