اخبار داغ

فرمانده سپاه رودان مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی پرچمدار مقابله با استکبار در دنیا است

انقلاب اسلامی پرچمدار مقابله با استکبار در دنیا است
فرمانده سپاه رودان گفت: چهل سال از انقلاب می گذرد و استکبار تلاش می کند سه جزیره کوچک تنب بزرگ و کوچک و بوموسی از ما بگیرند؛ ولی محکم در مقابل همه جهان ایستادیم و حتی یک وجب از خاکمان را در جنگ تحمیلی به دشمن ندادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبداله صادقی، فرمانده سپاه رودان پیش از ظهر امروز درهمایش تبیین مقاومت تعالی در گام دوم انقلاب در جمع کارکنان نیروی انتظامی رودان اظهار کرد: یکی از توصیه رهبری برای ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور در گام دوم انقلاب، عزت ملی و روابط خارجی است معظم له می فرمایند الگوی مقاومت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انقلاب اسلامی پرچمدار مقابله با استکبار در دنیا است

, انقلاب اسلامی پرچمدار مقابله با استکبار در دنیا است,

فرمانده سپاه رودان با بیان اینکه ما پرچمدار مقابله با ظلم استکبار در دنیا هستیم، افزود: به گفته خود آمریکایی ها هفت تریلیون دلار برای داعش هزینه کردند و دیدیم چه بلایی سر داعش آمد و همکاران خائن آمریکا در منطقه زمین گیر شدند و سیاست های آنها شکست خورد.

,

صادقی با اشاره به گسترش حضور قدرتمندانه ایران در غرب آسیا ادامه داد: رهبر انقلاب به مسئولانت توصیه می کند که وظیفه دولت ما، درنظرگرفتن عزت کشور و ملت است از ارزشهای انقلابی و ملی یک گام عقب نرود مذاکره با آمریکا هیچ نفعی جز ضرر ندارد حکیمانه مشکلات خود را با غرب حل کند از تهدید دشمن نهراسد و مرزبندی خود را با آنها حفظ کنیم.

,

فرمانده سپاه رودان گفت: چهل سال از انقلاب می گذرد و استکبار تلاش می کند سه جزیره کوچک تنب بزرگ و کوچک و بوموسی از ما بگیرند؛ ولی محکم در مقابل همه جهان ایستادیم و حتی یک وجب از خاکمان را در جنگ تحمیلی به دشمن ندادیم.

,

وی با بیان اینکه موضوع بعدی برای ایجاد تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب معنویت و اخلاق است، گفت: اگر معنویت باشد با کمبود مادی هم زندگی بهشت می شود ولی اگر معنویت نباشد با برخورداری هم زندگی ما جهنم می شود.

,

فرمانده سپاه رودان تصریح کرد: خیرخواهی، گذشت، کمک به نیازمندان، راستگویی، شجاعت، تواضع، اعتماد به نفس، منش و اخلاق معنوی از جمله توصیه های رهبر انقلاب به مسئولان در گام دوم انقلاب است.

,

صادقی ادامه داد: مسئولان باید این موارد را داشته باشند و به زیر مجموعه هم سرایت کند تا به مردم برسد مردم نگاهشان به حاکمان است حاکمان اصلاح شوند مردم هم طبعتا اصلاح و می شوند و جامعه اسلامی شکل می گیرد.

,

وی با اشار ه به بیان رهبر انقلاب در خصوص جنگیدن با کانون های ضدمعنویت و اخلاق با سلاح و ابزار رسانه ای اظهار کرد: اوایل انقلاب، ما یک مسجد اعتکاف داشتیم امروز سراسر ایران اسلامی شهر و روستا اعتکاف برگزار می کند و خوشبختانه این اتفاق افتاده، ولی باز باید این امور در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.

,

انقلاب اسلامی منشا برکات و ضامن امنیت و تمامیت ارضی ما شد

, انقلاب اسلامی منشا برکات و ضامن امنیت و تمامیت ارضی ما شد,

فرمانده سپاه رودان  با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا برکات و ضامن امنیت و تمامیت ارضی ما شد، افزود: قبل از انقلاب اسلامی در حکومت پهلوی، ژاندار آمریکایی در ارتش ما بود ولی به راحتی بحرین را از ما گرفتند و هیچ کار نتوانستیم بکنیم در حالیکه چهل سال از انقلاب می گذرد و استکبار تلاش می کند سه جزیره کوچک تنب بزرگ و کوچک و بوموسی از ما بگیرند ولی محکم در مقابل همه جهان ایستادیم و حتی یک وجب از خاکمان را در جنگ تحمیلی به دشمن ندادیم و همه را پس گرفتیم.

,

صادقی با اشاره به عدالت و تقسیم امکانات عمومی کشور در گام دوم انقلاب ادامه داد: امکانات عمومی قبلا درپایتخت جمع بود ولی خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در روستاهای ما هم جاده، برق، آب، مخابرات برقرار شد و الآن دغدغه مناطق و روستاهای کشور، ارتقای کیفیت امکانات من جمله سرعت بالای اینترنت است.

,

وی با اشاره به سرعت پیشرفت علم و فناوری و زیرساخت کشور در گام دوم انقلاب تصریح کرد: قبل از انقلاب جایگاه ما در ۱۹۰ کشور دنیا ،ده کشور آخر بود الان ده کشور اول شدیم یعنی از کشورهای اروپایی هم در زمینه علم جلوتر آمدیم.

,

فرمانده سپاه رودان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در مسائل سیاسی در عرصه ملی و استکبارستیزی، ارتقاء بینش سیاسی مردم و ایستادگی در برابر مستکبران به اوج رسیده و معنویت و اخلاق به اوج می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه