اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد

پیش‌بینی 200 پایگاه برای جمع آوری گوشت قربانی/ تلاش برای افزایش 30 درصدی کمک‌ها نسبت به سال گذشته

پیش‌بینی 200 پایگاه برای جمع آوری گوشت قربانی/ تلاش برای افزایش 30 درصدی کمک‌ها نسبت به سال گذشته
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای عید قربان امسال 200 پایگاه جهت جمع آوری گوشت قربانی در سطح استان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و در پیش بودن عید سعید قربان اظهار کرد: در سال مناسبت های زیادی وجود دارد که بهانه‌ای برای همکاری بیشتری حامیان و خیران با امداد برای خدمت کردن بهتر و بیشتر به مددجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و در پیش بودن عید سعید قربان اظهار کرد: در سال مناسبت های زیادی وجود دارد که بهانه‌ای برای همکاری بیشتری حامیان و خیران با امداد برای خدمت کردن بهتر و بیشتر به مددجویان است.,

 

,

وی افزود: یکی از این مناسبت‌هایی که شاهد همکاری بسیار خوب خیران برای کمک به مددجویان هستیم عید قربان است که خیران بر اساس مباحث فقهی و شرعی نذوراتی داشته وتمایل دارند کمک و نذر آنها به دست نیازمندان برسد.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: خوشبختانه در کمیته امداد بانک اطلاعاتی جامعی از مددجویان وجود دارد و بر این اساس راحت کمک‌های دریافتی به دست مددجو می‌رسد.

,

 

,

سلم‌آبادی با بیان اینکه سال گذشته شرایط اقتصادی خیلی سخت بود، عنوان کرد: اما هم استانی‌ها و خیران در سال گذشته نهایت همکاری را داشتند و علی‌رغم تمام شرایط سخت اقتصادی و نگاه‌هایی که برخی‌ها داشته و توقع داشتند خیران و امداد نتوانند به مددجویان خدمات دهند شاهد همکاری بسیار خوب مردم شریف استان بودیم.

,

 

,

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری نیز طی 4 ماه گذشته تا کنون شاهد همکاری بسیار خوب مردم استان با توجه به مسئولیت اجتماعی که برای کمک به مددجویان داشتند بودیم.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال گذشته در زمینه جمع آوری نذورات عید قربان نیز همکاری خوبی از طرف خیران را شاهد بودیم.

,

 

,

قربانی 1079 راس گوسفند در سال گذشته

, قربانی 1079 راس گوسفند در سال گذشته, قربانی 1079 راس گوسفند در سال گذشته,

سلم آبادی گفت: برای عید قربان سال گذشته یک هزار و 79 راس گوسفند ذبح شد و  گوشت بسته‌بندی در اختیار مددجویان و نیازمندان استان قرار گرفت.

,

 

,

وی در خصوص توزیع گوشت جمع آوری شده عید قربان توسط امداد بین مددجویان، اظهار کرد: توزیع گوشت بین فرزندان تحت حمایت، خانواده‌هایی که کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه دارند، خانواده‌هایی که عضوی از آنها دچار بیماری صعب‌العلاج است و خانواده‌هایی که وضعیت زندگی آنها ضعیف است صورت می‌گیرد.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی افزود: در خراسان‌جنوبی بیش از 6 هزار و 400 کودک زیر 6 سال دچار سوء تغذیه و بیش از 3 هزار بیمار صعب العلاج داریم.

,

 

,

سلم‌آبادی بیان کرد: برای سال جاری نیز برنامه ریزی شده اقدامات خوبی روز عید قربان انجام شود و نذورات جمع آوری شده به موقع به دست نیازمندان برسد.

,

 

,

پیش‌بینی 200 پایگاه برای جمع آوری گوشت قربانی

, پیش‌بینی 200 پایگاه برای جمع آوری گوشت قربانی, پیش‌بینی 200 پایگاه برای جمع آوری گوشت قربانی,

وی اظهار کرد: برای عید قربان امسال 200 پایگاه جهت جمع آوری گوشت قربانی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: برای عید قربان امسال در راستای جمع آوری کمک بیشتر و بهتر با دستگاه‌های اجرایی و مساجد مکاتبه شده که همکاری با امداد داشته باشند و تلاش می‌شود امسال تعداد قربانی بیشتری داشته باشیم.

,

 

,

سلم آبادی تصریح کرد: امیدواریم امسال 30 درصد رشد نسبت به سال گذشته در زمینه ذبح دام برای عید قربان داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه