اخبار داغ

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

جشنواره سرود انتظار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود/ معرفی گروه‌های برتر در هفته بسیج

جشنواره سرود انتظار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود/ معرفی گروه‌های برتر در هفته بسیج
معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره سرود انتظار در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخنده معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از برگزاری جشنواره سرود انتظار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی فرخنده معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، از برگزاری جشنواره سرود انتظار خبر داد.,

 

,

وی با بیان اینکه جشنواره سرود در راستای تقویت حلقات صالحین است، افزود: به دلیل اینکه بخشی از کارهای حلقه‌های صالحین در زمینه‌های تفریحی و هنری است امسال در راستای تعریف و تبیین کلید واژه‌هایی که مقام معظم رهبری برای نوجوانان و جوانان تعریف کردند برنامه‌ریزی کردیم جشنواره سرود را برگزار کنیم.

,

 

,

 معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: کلید واژه‌هایی از جمله مهدویت، تمدن نوین اسلامی برای ولایت عظما، امامت، ولایت، مقاومت و استکبارستیزی عناوینی است که برنامه‌ریزی شده جشنواره فرهنگی هنری انتظار حول این کلید واژه‌ها با محوریت سرود ویژه حلقات صالحین پسر در سطح استان برگزار شود.

,

 

,

فرخنده عنوان کرد: برای برگزاری مرحله شهرستانی فراخوان انجام شده و پایگاه‌ها مهلت دارند آثار را تا شهریور ماه به معاونت فرهنگی هنری نواحی مقاومت بسیج تحویل دهند.

,

 

,

وی اظهار کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی در هفته دفاع مقدس انتخاب خواهند شد و آثار برگزیده شهرستان‌ها برای بررسی به دبیرخانه استان ارسال می‌شود.

,

 

,

معاون فرهنگی هنری سپاه انصار‌الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امسال جشنواره سرود "انتظار" یکی از برنامه‌های محوری هفته بسیج خواهد بود، گفت: مرحله نهایی و استانی با حضور گروه‌های برتر شهرستانی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

,

 

,

فرخنده اظهار کرد: این جشنواره برای حلقات صالحین به عنوان اولین اقدامی است که در خراسان‌جنوبی انجام می‌شود و هدف نیز ورود حلقه‌های صالحین به مقوله هنر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه