اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

روش غیر اخلاقی رسانه‌های اصلاح طلب برای پاک کردن کم‌کاری مسئولان/ نسخه پیچی اصلاحات؛ مردم به جای گوشت پروتئین موردنیاز خود را از لوبیا، قارچ و نان تامین کنند!+عکس

روش غیر اخلاقی رسانه‌های اصلاح طلب برای پاک کردن کم‌کاری مسئولان/ نسخه پیچی اصلاحات؛ مردم به جای گوشت پروتئین موردنیاز خود را از لوبیا، قارچ و نان تامین کنند!+عکس
رسانه های اصلاح طلب در زمانه ای که مردم در تنگنای معیشتی هستند سعی می کنند آنان را به زندگی بدون گوشت با حربه تغذیه سالم تر سوق دهند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان که حامی درجه یک دولت هستند و نیروهای آنان تمام قد پشتیبان دولت بودند و در مجلس و شورای شهر تهران حضور چشمگیری دارند و بسیاری از وقایع رخ داده در این چند سال خصوصا در حوزه اقتصادی به تصمیمات و مشی این جناح باز می گردد حالا به جای پاسخ به اینکه چرا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم این همه مشکل شده است، دستور العمل‌ های خاص و اغلب توهین آمیز به مردم می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
چندی پیش بود که با گرانی قیمت گوشت رسانه‌های این جریان سیاسی مردم را تشویق به خوردن سبزیجات و حبوبات کردند. چندی پیش بود که خبرگزاری اصلاح طلب ایسنا در یک خبر عجیب با موج گرانی گوشت تیر زد « آیا گوشت باعث سرطان می شود؟» و در گفتگو با یک کارشناس نوشت: «مطالعات نشان می دهد که ارتباط مثبت بین خوردن گوشت قرمز و ایجاد سرطان روده بزرگ با شواهد استنباطی قوی وجود دارد.» 
, « آیا گوشت باعث سرطان می شود؟» و در گفتگو با یک کارشناس نوشت: «مطالعات نشان می دهد که ارتباط مثبت بین خوردن گوشت قرمز و ایجاد سرطان روده بزرگ با شواهد استنباطی قوی وجود دارد.» , « آیا گوشت باعث سرطان می شود؟» و در گفتگو با یک کارشناس نوشت: «مطالعات نشان می دهد که ارتباط مثبت بین خوردن گوشت قرمز و ایجاد سرطان روده بزرگ با شواهد استنباطی قوی وجود دارد.» ,
 
,
, ,
 
,
همچنین خبرگزاری دولتی ایرنا در همین خط خبری در مطلبی مطرح کرد که «حبوبات قابلیت جایگزینی گوشت قرمز در سبد خانواده‌ها را دارند.»
,
 
,
, ,
 
,
اما موضوع به همین جا ختم نشد. خبرگزاری ایلنا، دیگر رسانه اصلاح طلب نیز در مطلبی توصیه آمیز در حوزه تغذیه سعی کرد مردم را در این حوزه که اگر گوشت قرمز نمی خورند بایستی توصیه‌های ایمنی غذایی را جدی بگیرند راهنمایی کند و نوشت: «متوقف کردن مصرف گوشت باید هوشمندانه و در قالب یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد.»
, اما موضوع به همین جا ختم نشد. خبرگزاری ایلنا، دیگر رسانه اصلاح طلب نیز در مطلبی توصیه آمیز در حوزه تغذیه سعی کرد مردم را در این حوزه که اگر گوشت قرمز نمی خورند بایستی توصیه‌های ایمنی غذایی را جدی بگیرند راهنمایی کند و نوشت: «متوقف کردن مصرف گوشت باید هوشمندانه و در قالب یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد.», اما موضوع به همین جا ختم نشد. خبرگزاری ایلنا، دیگر رسانه اصلاح طلب نیز در مطلبی توصیه آمیز در حوزه تغذیه سعی کرد مردم را در این حوزه که اگر گوشت قرمز نمی خورند بایستی توصیه‌های ایمنی غذایی را جدی بگیرند راهنمایی کند و نوشت: «متوقف کردن مصرف گوشت باید هوشمندانه و در قالب یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد.»,
 
,
, ,
 
,
حتی در همین روند خبری روزنامه اصلاح طلب ابتکار در مطلبی قابل توجه و دو پهلو القاء می کند که آیا گرانی باعث شکل گیری پدیده مهاجرت معکوس شده است؟ و اینطور می نویسد: « در این میان هم بسیاری از کارشناسان و مسئولان حاشیه تهران مانند پرند و پردیس را گزینه مناسبی برای زندگی شهروندان می‌دانند. به‌طور حتم اگر وضعیت بازار مسکن به همین روال پیش برود، شاهد حجم وسیع‌تری از مهاجرت‌های معکوس خواهیم بود و به نظر می‌رسد که اگر مسئولان برای سامان دادن به امور ورود پیدا نکنند با مشکلات بسیاری ازجمله معضل حاشیه‌نشینی روبه‌رو خواهیم بود و معضلاتی از جنس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی! البته باوجود هشدارها در جلوگیری از افزایش حاشیه‌نشینی که طی سال‌‌های گذشته داده شده است می‌بینیم که نتیجه معکوس دریافت شده و افراد باتوجه به شرایط اقتصادی تمایل بیشتری برای حاشیه‌نشینی پیدا کرده‌اند و همچنان شاهد مهاجرت از تهران و شهرهای دیگر به حاشیه شهر هستید.» 
,
 
,
, ,
 
,
حتی در سطح مترو تهران نیز تبلیغاتی در همین راستا دیده شد. تلاش رسانه‎های حامی دولت برای گیاه خوار کردن مردم در موج گرانی‌های گوشت قرمز و مرغ درحالی است که در مترو تهران هم تبلیغ عجیبی مشاهده شد که روش طبخ خورش قیمه با قارچ را ترویج می کرد!
,
 
,
, ,
 
,
حالا این موضوع به سطح شهر تهران و بیلبوردهای آن هم رسوخ کرده است. اخیرا در یکی از بیلبورد تبلیغاتی شهر تهران در ورودی یکی از تونل ها موضوع عجیبی دیده شد. در این تابلو تبلیغاتی نوشته شده است« ۴۵درصد پروتئین مصرفی بدن از طریق نان تامین می‌شود!»
, حالا این موضوع به سطح شهر تهران و بیلبوردهای آن هم رسوخ کرده است. اخیرا در یکی از بیلبورد تبلیغاتی شهر تهران در ورودی یکی از تونل ها موضوع عجیبی دیده شد. در این تابلو تبلیغاتی نوشته شده است« ۴۵درصد پروتئین مصرفی بدن از طریق نان تامین می‌شود!», حالا این موضوع به سطح شهر تهران و بیلبوردهای آن هم رسوخ کرده است. اخیرا در یکی از بیلبورد تبلیغاتی شهر تهران در ورودی یکی از تونل ها موضوع عجیبی دیده شد. در این تابلو تبلیغاتی نوشته شده است« ۴۵درصد پروتئین مصرفی بدن از طریق نان تامین می‌شود!»,
 
,
, ,
 
,
البته این بی اخلاقی گسترده ای است که رسانه های جریان اصلاح طلب به جای پاسخگویی به مردم به تجویز نسخه های تغذیه ای و دست کاری کردن نوع مایحتاج و سفره مردم روی آورده اندو به قول خود می خواهند سبک زندگی تنگ دستانه ای را برای مردم باب کنند. این درحالی است که همین رسانه ها در برابر کم کاری دولت و برخی از همجناحی های خود در مجلس مهر سکوت به دهان زده اند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه