اخبار داغ

لغو روادید یک‌طرفه ایران با کشور چین

لغو روادید یک‌طرفه ایران با کشور چین
معاون رئیس‌جمهور با اشاره لغو روادید یک‌طرفه ایران و کشور چین گفت: در سال ۲۰۱۸، ۱۵۰ میلیون گردشگر از کشور چین به دیگر کشورها رفتند که این ظرفیت می‌تواند یک بازار بزرگ برای ایران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی‌اصغر مونسان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیرگذاری تحریم در حوزه گردشگری اظهار کرد: آمریکا با تحریم‌های ظالمانه سعی دارد در تمام حوزه‌ها ازجمله گردشگری، ایران را با مشکل مواجه کند ولی باید از این تحریم‌ها با انجام برنامه‌های دقیق، فرصتی ایجاد شود تا به موفقیت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی پروازهای مستقیم را یکی از مؤلفه‌های مهم گردشگری دانست و گفت: توسعه و رونق گردشگری در هر استاندر گرو ورود مسافران خارجی با پرواز مستقیم به کشور است که با تحریم‌های آمریکا با کاهش پرواز مواجه بودیم.

,

معاون رئیس‌جمهور یکی از اهداف سازمان میراث فرهنگی کشور را کاهش اثرگذاری تحریم در حوزه گردشگری، دانست و بیان کرد: در انتهای سال ۹۶ که زمزمه‌های خروج آمریکا از برجام مطرح‌شده بود سازمان میراث فرهنگی کشور سناریوهای مختلفی برای کاهش تأثیرگذاری تحریم در حوزه‌های مختلف گردشگری در کشور انجام داد.

,

مونسان با اذعان اینکه سازمان میراث فرهنگی، کشورهای جدید هدف در حوزه گردشگری ایجاد کرده است، تصریح کرد: بعد از تحریم آمریکا انتظار کاهش گردشگر از کشورهای غربی را داشته و‌ با ارائه راهکارهای مختلف سعی کردیم ارتباط با کشورهای منطقه در حوزه گردشگری را افزایش داده و در این خصوص موفق عمل کرده‌ایم.

,

وی از افزایش گردشگر در سه‌ماهه سال ۹۸ خبر داد و افزود: با صفر کردن هزینه روادید کشور عراق و یک‌طرفه شدن روادید کشور عمان، میزان گردشگر واردشده به کشور از دو هزار و ۷۰۰ نفر در سه‌ماهه سال ۹۷ به 12 هزار نفر در سه‌ماهه اول سال ۹۸ رسیده است.

,

معاون رئیس‌جمهور با اشاره لغو روادید یک‌طرفه ایران و‌ کشور چین گفت: در سال ۲۰۱۸، ۱۵۰ میلیون گردشگر از کشور چین به دیگر کشورها رفته که این ظرفیت می‌تواند یک بازار بزرگ برای ایران باشد، علاوه بر این مسئله مقرر شد گروهای گردشگری از ایران به‌زودی در کشور چنین به اجرای برنامه‌های مختلف بپردازند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه