اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خود داری کنند

پیش بینی رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خود داری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه رخداد رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق در ارتفاعات استان نیز طی ساعات بعدازظهر نیز پیش بینی می شود، گفت: شناورهای سبک و صیادی نیز در ساعات بعدازظهر از تردد دریایی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه طی ساعات صبح در مناطق ساحلی ابرناکی و مه صبحگاهی وجود دارد، گفت: به تدریج از ساعات ظهر شاهد کاهش ابرناکی خواهیم بود و در طول روز غبار محلی در اکثر نقاط پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه رخداد رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق در ارتفاعات استان نیز طی ساعات بعدازظهر نیز پیش بینی می شود، تصریح کرد: با کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در محدوده سواحل استان، از ساعات ظهر شاهد افزایش بادهای جنوب غربی -شمال غربی خواهیم بود که سبب مواج شدن جزایر غربی استان خواهد شد.

,

سی سی پور با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر از تردد به سمت مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری شود، گفت: شناورهای سبک و صیادی نیز در ساعات بعدازظهر از تردد دریایی خودداری کنند.

,

وی افزود: روز چهارشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در جزایر غربی استان کاسته می شود اما در نقاطی از تنگه هرمز شاهد افزایش باد های جنوب غربی خواهیم بود و دریا در این مناطق متلاطم باقی خواهد ماند.
کارشناس هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: طی روز چهارشنبه با توجه به تقویت بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور ،افزایش سرعت باد و احتمال گردوغبار در مناطق شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه