اخبار داغ

کاریکاتوریست معروف اردبیلی در سانحه رانندگی جان باخت

کاریکاتوریست معروف اردبیلی در سانحه رانندگی جان باخت
شهرام رضایی کاریکاتوریست معروف اردبیلی و یکی از چهره‌های برتر بین‌المللی این رشته هنری در جریان یک تصادف رانندگی در جاده مشگین‌شهر - اردبیل جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، خودروی این کارتوریست شب گذشته در جاده پرحادثه اردبیل - مشکین‌شهر دچار سانحه رانندگی شده و این چهره بین المللی در جریان آن جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رضایی متولد 1357 در اردبیل طراح، نقاش، کارتونیست و مدرس دانشگاه بوده و  بیش از 160جایزه ملی و بین ‌المللی از کشورهای مختلف جهان را در کارنامه خود دارد.

,

اسکار کاریکاتور از جشنواره آیدین دوغان، مقام نخست مسابقه بین‌المللی 'فکس برای صلح' ایتالیا، رتبه نخست مسابقه بین المللی قبرس در سال 2003، مقام نخست رقابت بین المللی سال 2006 سوریه، مقام نخست مسابقه بین المللی کشور آذربایجان در سال 2008 ، جایزه نخست و دریافت

,

تندیس طلا از دست رئیس جمهوری قبرس در سال 2009 ، جایگاه نخست مسابقه بین المللی ایران در سال 2010 ، رتبه نخست مسابقه بین المللی دوسالانه پایداری ایران در سال 2011 ، جایزه 5000 دلاری مسابقه جهانی ایران در سال 2006 ، رتبه دوم مسابقه بین المللی نصرالدین (هوجا 2010) و

,

جایگاه دوم مسابقه بین المللی اسکوپیه (مقدونیه 2002) بخش هایی  از عناوین بین المللی این هنرمند اردبیلی است.

,

مسیر اردبیل - مشکین‌شهر از پرتلفات‌ترین جاده‌های استان اردبیل است و درصد زیادی از فوتی های ناشی از تصادفات استان را به خود اختصاص داده است.

,

استان اردبیل در حوزه راه از مناطق فقیر کشور و بر اساس آمار ارائه شده  رتبه نخست تصادفات کشور در تابستان را بخود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه