اخبار داغ

تاریکی مطلق محلا در عروس بنادر ایران / تیر برق های نمادین و فاقد روشنائی در بندرلنگه خود نمایی می کنند

تاریکی مطلق محلا در عروس بنادر ایران / تیر برق های نمادین و فاقد روشنائی در بندرلنگه خود نمایی می کنند
شهر ستان بندرلنگه به عنوان سومین شهر پرجمعیت استان هرمزگان با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی و تجاری قطب اقتصادی غرب هرمزگان محسوب می شود اما نبود روشنایی کافی در برخی محلات و معابر آن رفت و آمد شهروندان را با مشکل مواجه کرده تا جایی که تنها در ساعات اولیه شب می توانند در محلات و معابر تردد داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ استفاده از نور در مکان های مختلف به منظور دو هدف تامین روشنایی و نورپردازی صورت می گیرد. روشنایی دید مناسب در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان فراهم می کند و ایمنی و امنیت را در محیط برقرار می نماید. تامین نور در کلیه مکان ها از قبیل معابر، زمین های ورزشی، خیابان ها، ورزشگاه ها و … بر طبق معیارهای استاندارد و مقدار مشخص انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شهرستان بندرلنگه به عنوان سومین شهر پرجمعیت استان هرمزگان به عروس بنادر ایران شهرت دارد و با برخورداری از ظرفیت های اقتصادی و تجاری قطب اقتصادی غرب هرمزگان محسوب می شود اما نبود روشنایی کافی در برخی محلات و معابر آن رفت و آمد شهروندان را با مشکل مواجه کرده تا جایی که تنها در ساعات اولیه شب می توانند در محلات و معابر تردد داشته باشند.

,

نبود برنامه ریزی صحیح برای تخصیص امکانات مناسب جهت زیباسازی و روشنایی معابر و محلات موجب شده تا برخی محلات بندرلنگه از داشتن روشنایی محروم بمانند.

,

, ,

عدم وجود  روشنایی کافی تنها در محلات  این شهر خلاصه نمی شود و حتی در بعضی از معابر و خیابان های اصلی شهر  شاهد تاریکی بیش از اندازه این معاببر هستیم که زمینه ساز اتفاقات بسیاری از قبیل تصادفات،سرقت ،مزاحمت های زیادی  و محل تجمع معتادانی است  که برای مصرف خود به این مکان ها مراجعه می کنند لذا شرایط را برای شهروندان بندرلنگه سخت کرده است.

,

تاریکی محلات در شهر بندرلنگه به ویژه محلات حاشیه نشین  از جمله شهرک امام خمینی، حیدرآباد ،فاطمیه  و قسمتی از محله بلوچ موجب شده تا شهروندان ساکن در این محلات با پایان یافتن غروب آفتاب کارهای خود را کنار گذاشته و به منازل خود برگردند زیرا تردد در شب در این محلات امکان پذیر نیست.

,

تیر برق های نمادین و فاقد روشنائی در بندرلنگه

, تیر برق های نمادین و فاقد روشنائی در بندرلنگه,

مطهره خانی، شهروند بندرلنگه ای در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به تاریک بودن محلات شهر بندرلنگه گفت: تاریک بودن محلات و معابر شهر باعث شده تا احساس ناامنی کنیم و نتوانیم بعد از غروب آفتاب از منازل خود خارج شویم و مجبور هستیم در طول روز که روشنایی وجود دارد نیازهای روزه مره خود را فراهم سازیم.

,

 

,

, ,

 

,

شهروند بندرلنگه ای با اشاره به تیربرق های فاقد روشنایی در محلات افزود: سالهاست که تیربرق های فرسوده و فاقد روشنایی در محلات وجود دارد و با وجود نارضایتی ها و شکایات گسترده در فضای مجازی و اطلاع اداره برق از از این موضوع اقدامی در خصوص روشنایی این محلات انجام نداده است .

,

وی در ادامه یادآور شد: در محله بحرینی به دلیل تاریکی مطلق خانوداه ها را مجبور به تحمل شرایط نا امن ساخته و موجب هجوم حیوانات از قبیل روباه، سگ و....شده است.

,

داشتن روشنایی از نیازهای اولیه شهروندان محسوب می شود که شهرستان بندرلنگه با وجود قدمت تاریخی و ظرفیت های کلان اقصادی و تجاری از ضعف زیر ساخت های  شهری از جمله زیبا سازی و المان های شهری و روشنایی معابر رنج می برد و این معضل تاریکی در اقصی نقاط شهرستان قابل مشاهده است.

,

آیا روا است که مردم شریف و ولایت مدار بندرلنگه پس از گذشت سالیان زیاد با مشکلات عدیده ای از جمله تاریکی محلات و معابر رنج ببرند؟

,

داشتن روشنایی از نیازهای اولیه شهروندان محسوب می شود لذا لازم است مسئولان امر با اتخاذ برنامه ریزی در جهت فراهم آوردن امکانات مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه