اخبار داغ

اداره اوقاف بابلسر دچار حریق شد

اداره اوقاف بابلسر دچار حریق شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابلسر از وقوع حادثه آتش‌سوزی در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مستوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر به ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی شهرستان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران آتش‌نشانی بابلسر چهار دقیقه پس از اطلاع در محل حادثه حاضر شدند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ساختمان قدیمی بوده و سقف‌ها به هم متصل بودند به ایستگاه‌های دیگر اطلاع داده شد تا با حضور آن‌ها نفرات بیشتری در محل حضور پیدا کنند و حجم آتش در زمان کمتری کنترل شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابلسر با بیان اینکه محل این حادثه انبار اداره اوقاف بوده است، تصریح کرد: متاسفانه قبل از اینکه ماموران آتش‌نشانی در محل حاضر شوند یکی از کارمندان اداره اوقاف درب انبار را باز می‌کند که همین امر موجب می شود با ورود اکسیژن به داخل انبار آتش شعله‌ور شده و این فرد از ناحیه پیشانی دچار سوختگی شود.

 مستوفیان از نامشخص بودن علت حادثه خبر داد و گفت: علت اصلی هنوز مشخص نشده اما باتوجه به اینکه انبار از سیم‌کشی برق قدیمی برخوردار بوده احتمال آتش‌سوزی به خاطر اتصال برق می‌رود که همچنان در دست بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه