اخبار داغ

توقیف ۲ خودروی حامل محموله‌های قاچاق میلیاردی در دلیجان

توقیف ۲ خودروی حامل محموله‌های قاچاق میلیاردی در دلیجان
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۲ دستگاه خودروی حامل ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ترموستات کولر خودرو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان دلیجان توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی وانت و نیسان، حامل کالای قاچاق در سطح محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سپهوند اظهار کرد: سرانجام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در یکی از محورهای مواصلاتی، خودروهای مذکور را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن‌ها شدند.

,

وی با اشاره به ارزش ۴ میلیارد ریالی این محموله قاچاق در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر  و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد  ترموستات فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

,

سپهوند با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران را داشت خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه