اخبار داغ

یک تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی:

نوشت افزارهای ایرانی اسلامی از جانب مسئولین حمایت نمی شود/نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را دارند

نوشت افزارهای ایرانی اسلامی از جانب مسئولین حمایت نمی شود/نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را دارند
یک تولید کننده نوشت افزار ایرانی_اسلامی با بیان اینکه محصولات این حوزه از جانب مسئولین حمایت نمی شود گفت: امسال با وزارت ارشاد برای تخصیص کاغذ برای مجمع نوشت افزار، نامه نگاری داشتیم که متاسفانه موافقت نشد و قیمت دفاتر بالا رفت و مجموعه های تولیدی بصورت خودجوش جلو می روند و بیشتر شوق و شور جوانان در این امر دخیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خراسانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به اینکه نوشت افزار و محصولاتی که در حوزه نوشت افزار وجود دارد، به دلیل تعداد دانش آموز و دانشجویان بازار گسترده ای دارد اظهار داشت: علاوه بر بازار گسترده این حوزه بحث فرهنگی این نوشت افزار ها هم مهم است و باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: هم در حوزه تولید نوشت افزار و هم در حوزه فرهنگی اثرگذار هستیم و در مجموعه تولیدی خود روند را بر این گذاشتیم که بحث تولید را با حمایت از فروش محصولات ایرانی و نداشتن نمونه مشابه کار را پیش ببریم.

,

نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را دارند

, نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را دارند, نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را دارند,

این تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی با بیان اینکه بحث پیوست فرهنگی این محصولات مهمترین نکته ای است که باید مدنظر داشته باشیم عنوان کرد: در نظرسنجی که شده بود نوشت افزار ها رتبه دوم رضایت مندی مردم را داشتند و این رسالت ما را سنگین می کند.

,

خراسانی با اشاره به تمایل مردم به استفاده از نوشت افزار های ایرانی اسلامی و تاثیرات مخرب نوشت افزار های غربی تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم تمایل به استفاده از نوشت افزار های ایرانی دارند باید به پیوست فرهنگی بیشتر توجه تمرکز کنیم.

,

وی با اشاره به ایجاد رونق تولید و کمک به اشتغال جوانان بیان کرد: در حوزه طراحی کاراکتر ها و هم در زمینه تولید نوشت افزار ها دستی بر اشتغال داریم واین موضوع بر رونق تولید اثر گذار است و همچنین مانع خروج ارز از کشور می شود.

,

این تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی تصریح کرد: در چند سال اخیر برخی از وارد کننده های خودکار و دیگر محصولات به سمت تولید داخل رو آورند و در حال تولید برند جدید هستند که این موضوع هم باعث عدم خروج ارز می شود.

,

پیوست فرهنگی در نوشت افزار بسیار مهم است

, پیوست فرهنگی در نوشت افزار بسیار مهم است, پیوست فرهنگی در نوشت افزار بسیار مهم است,

خراسانی با بیان اینکه به عنوان تولید کننده و توزیع کننده می توانم بگویم سالیان درازی است که نداشتن پیوست فرهنگی یک مسئله شده است یادآور شد: باید توجه کنیم که نوشت افزارها بار فرهنگی دارند و پیوست فرهنگی در این امر مهم است. از ابتدای انقلاب تا امروز به این پیوست های فرهنگی زیاد توجه نشده است و در سال های اخیر با توجه به موج ایرانی اسلامی که ایجاد شد از دو تولید کننده نوشت افزار به ۱۰۰ تولید کننده رسیدیم.

,

وی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه نوشت افزار گفت: در توزیع و پخش به دلیل بحث تبلیغی و عدم حمایت ها و کم لطفی ها مشکلاتی هست و البته نسبت به گذشته این موضوع کمتر شده و به مروز زمان این رویه و انتخاب مردم و ذایقه مردم درحال تغییر است.

,

این تولیدکننده نوشت افزار با بیان اینکه محصولات این حوزه از جانب مسئولین حمایت نمی شود اظهار کرد: مجموعه های تولیدی بصورت خودجوش جلو می رود و بیشتر شوق و شور جوانان در این امر دخیل است. امسال با وزارت ارشاد برای تخصیص کاغذ برای مجمع نوشت افزار نامه نگاری داشتیم که متاسفانه موافقت نشد و قیمت دفاتر بالا رفت.

,

وی با اشاره به راهکار ترویج نوشت افزار در بین خانواده ها عنوان کرد: برای ترویج این نوشت افزار ها و محصولات باید طراحی کاراکتر های ایرانی دنباله دار باشد و در این حوزه صداو سیما، مدیریت کاراکتر سازی و برند سازی روی کاراکتر ها که فعلا تجاری سازی نشده است، اثر گذار است.

,

خراسانی در پایان جذابیت طرح ها را راهکار دیگر دانست و تاکید کرد: باید جشنواره ها در این خصوص بیشتر برگزار شود تا تولید کننده ها بصورت مستقیم وارد نمایشگاه ها شوند و در حوزه توزیع در مغازه ها هم باید نسبت به گذشته بیشتر کار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه