اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان:

خرید نوشت افزار ایرانی اسلامی موجب رونق کسب و کار می شود/ تولید کنندگان به کیفیت تولید توجه کنند

خرید نوشت افزار ایرانی اسلامی موجب رونق کسب و کار می شود/ تولید کنندگان به کیفیت تولید توجه کنند
رییس مجمع نمایندگان استان کردستان با تاکید بر اینکه ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی موجب جلوگیری خروج ارز از کشور می شود، گفت: یکی از مهمترین محسنات نوشت افزار ایرانی رونق بازار کسب و کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدالله کریمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه حمایت از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی موجب رونق تولید ملی می شود، اظهار داشت: یکی از مهمترین محسنات ترویج نوشت افزار ایرانی اسلامی جلوگیری از خروج ارز جهت خرید کالاهای خارجی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

 

,

وی افزود: دولت باید از تولید کنندگان داخلی نوشت افزار حمایت کند تا بتوانند با مشکلات کمتر محصولات خود را در بازار عرضه نمایند.

,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان واجب و از ضروریات است ، گفت: قطعا اگر کالای هم مشابه خارجی داشته باشد ما باید برای حمایت از تولید کنندگان از تولیدات داخلی خودمان استفاده کنیم و در این میان تولید کنندگان باید به کیفیت تولید توجه بیشتری داشته باشند.

,

 

,

کریمی ادامه داد: استفاده از نوشت افزار یا هر کالای دیگر تولید داخل تاثیر بسیار زیادی در تولید اشتغال و حمایت از کارگران ایرانی دارد و می تواند نقش موثری در رونق کسب و کار داشته باشد.

,

 

,

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان بیان داشت: خانواده ها باید مراقب اهداف شوم دشمنان برای تسخیر ذهن فرزندان خودشان باشند زیرا همین حوزه نوشت افزار یکی از حوزه های است که دشمنان زیرکانه می خواهند ذهن فرزندان ما را با فرهنگ غربی تطبیق دهند.

,

 

,

به گفته کریمی: استفاده از نوشت افزارهای داخلی علاوه بر اینکه به فرهنگ استفاده از تولید داخل کمک کرده ایم، تولیدکنند گان ترغیب می شوند میزان کیفیت روز به روز افزایش دهند و با روحیه بهتری خدمات را به مردم عرضه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه