اخبار داغ

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ابوذر آتش به اختیار و گوش به فرمان ولایت بود

ابوذر آتش به اختیار و گوش به فرمان ولایت بود
مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ابوذر اگر چه آتش به اختیار عمل می کرد اما همواره گوش به فرمان ولایت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; محمدرضا دربندی امروز در مراسم جشن روز خبرنگار و مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر زنجان، اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره های موجب رقابت بین خبرنگاران می شود و نتایج خوبی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, .,

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت های تولیدی رسانه ای از دیگر مزیت های برگزاری جشنواره ها است،یکی ازآفت های رسانه ها کپی برداری است این جشنواره ها موجب می شود تا رسانه ها به برنامه تولید روی آورند.

,

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط از دیگر فواید برگزاری جشنواره ها است، تصریح کرد: قدر شناسی از افرادی که زحمت می کشند از دیگر مزیت های برگزاری اینگونه ها جشنواره ها محسوب می شود.

,

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره خبرنگاران خوب را معرفی می کند، ادامه داد: نامگذاری چنین جشنواره ای به نام ابوذر باید تحلیل شود.

,

دربندی با اشاره به اینکه ابوذر اهل عافیت طلبی نبود،افزود: خبرنگاران برگزیده این جشنواره باید به چنین خصلتی مجهز شوند.

,

وی گفت: ابوذر اگر چه آتش به اختیار عمل می کرد اما همواره گوش به فرمان ولایت بود.

,

این مسئول ادامه داد: ابوذر ساده زیست بود و این موضوع موجب می شد تا نگران آینده نباشد و بیانش برای همه مخاطب قابل فهم بود.

,

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ابوذر درد مردم و روز را مسئله روز می کرد و وقتی صحبت می کرد مردم احساس می کردند که درد آنها گفته می شود.

,

 در طول سال های گذشته هیئت نظارت به ۱۱ هزار و ۴۰۰ رسانه مجوز داده است.

, .,

 

,

*فعالیت 5700 رسانه در  کشور

, *فعالیت 5700 رسانه در  کشور, *فعالیت 5700 رسانه در  کشور, *فعالیت 5700 رسانه در  کشور,

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۰۰ رسانه از این تعداد فعال هستند، افزود: ۴ هزار و ۱۰۰ رسانه از این تعداد مکتوب و یک هزار و هفت پایگاه خبری و ۳۰ خبرگزاری فعالیت می کنند.

, .,

این مسئول با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ روزنانه در کشور، بیان داشت: دو هزار ماهنامه و ۳۵۰ تخصصی ورزشی فعال هستند.

, .,

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ۲۷۰ رسانه در حوزه دین و معارف اسلامی، ۱۰۰ رسانه در حوزه سینما، ۹۰ مورد در زمینه خانه و سرگرمی و ۱۰ مورد در مورد معلولان در کشور فعالیت می کنند.

, .,

دربندی افزود: در حال حاضر اقلیت های دینی دارای ۱۲رسانه بوده و یک هزار و ۴۰۰ مدیر مسئول زن در کشور فعالیت می کنند.

, .,

این مسئول رویکرد جدید در عرصه مطبوعات را اجرای بیمه پایه عنوان کرد و گفت: ۳ هزار نفر سهمیه از صندوق هنر دریافت شده است.

, .,

وی با اشاره بیمه تکمیلی ۳ هزار نفر، بیان داشت: مشکل بیمه کارفرما حل شده است و به صورت بیمه خویش فرما امکان بیمه شدن مدیران مسئول فراهم شده است.

, .,

این مسئول از ارائه اینترنت بدون محدودیت برای ۴۰۰ نفر خبرداد و گفت: از یک ماه پیش مسائل قانونی حل شده است و می توان از این نوع اینترنت استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه