اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی یزد:

کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در استان یزد

کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در استان یزد
فرمانده نیروی انتظامی یزد:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: نقش خبرنگاران در ایجاد احساس امنیت پایدار بسیار موثر است از سویی دیگر خنثی کردن برنامه ها و اهداف نظام استکباری به هم افزایی اقشار مختلف جامعه نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که دقت لازم و صبوری از ویژگی‌های فعالیت خبرنگاران یزدی در انتشار اخبار اقدامات پلیس است و اظهار داشت:دستاوردهای پلیس از تعهد پرسنل، همراهی مردم و مشارکت بیشتر اصحاب رسانه ناشی است.

,

فرمانده نیروی انتظامی یزد وضعیت امنیتی استان یزد را مطلوب دانست و عنوان کرد: متاسفانه مشکلات اقتصادی بر روند جرائم تاثیر منفی داشته است.

,

میرحیدری عنوان کرد: با اصلاح آماری که در سطح استان انجام شده است می توانیم اعلام کنیم که از لحاظ آماری ناجا در گزارش های عملکردی در درجه بالایی از دقت و درستی است.

,

وی اعلام کرد: در چهار ماه اول امسال در مقایسه با چهار ماه پایانی سال گذشته در استان یزد شاهد کاهش 18 درصدی سرقت منازل، 34 درصدی قاپ زنی، 25 درصدی سرقت اتومبیل، 7 درصدی سرقت داخل اتومبیل، 33 درصدی جیب‌بری بوده ایم.

,

این مقام مسئول افزود: همچنین سرقت مسلحانه 100 درصد، سرقت تحت پوشش 50 درصد، سرقت احشام 21 درصد سرقت از اماکن خصوصی نیز یک درصد کاهش داشته است.

,

میرحیدری با بیان این که یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر هفته گذشته در یکی از محورهای استان شناسایی و دستگیر شدند اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 تن انواع مختلف مواد مخدر در استان کشف شده است همچنین کشفیات قاچاق سوخت نیز 83 درصد افزایش داشته است

,

وی با بیان این که آمار تصادفات فوتی در استان  کاهش داشته است اعلام کرد: آمار فوتی ها در تصادفات برون شهری 2 درصد و آمار فوتی های تصادفات درون شهری نیز 14 درصد کاهش داشته است.

,

میرحیدری با بیان این که بسیاری از آسیب های مورد توجه پلیس مربوط به افراد غیربومی است ادامه داد: مردم باید در راستای حفظ امنیت خود و جامعه نسبت به اجاره دادن منازل به افراد ملاحظات پلیس را مد نظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه