اخبار داغ

فرمانده مرزبانی هرمزگان:

رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد

رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد
فرمانده مرزبانی هرمزگان با بیان اینکه رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد، گفت: 17سازمان در کل کشور برای مبارزه با قاچاق باید کار کنند که متاسفانه بسیاری از آنها اقداماتی را انجام نمی دهند و خبرنگاران باید این موضوع را به صورت ویژه پی گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین دهکی، فرمانده مرزبانی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در عصر حاضر که دنیای ارتباطات و اطلاعات به شمار می رود و اگر از اطلاعات عقب بمانیم از کل زندگی عقب مانده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده مرزبانی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار تصریح کرد: بیان واقعیت و پیگیری خستگی ناپذیر، عدالت در کارها، امانت داری، جهت دهی به افکار عمومی و بازگویی مسائل و مشکلات مردم و مطالبه گری از مسئولان از مهمترین رسالت خبرنگاران است.

,

دهکی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و زبان صادق مردم هستند، گفت:با انتشار اخبار دست بسیاری از مجرمان بسته می‌شود؛ تنها نیروهای نظامی امنیت ایجاد نمی کنند بلکه تمام ملت به خصوص اصحاب رسانه باعث ایحاد امنیت در جامعه هستند.

,

وی با بیان اینکه رونق تولید زمانی صورت می گیرد که قاچاق وجود نداشته باشد، عنوان کرد: 17سازمان در کل کشور برای مبارزه با قاچاق باید کار کنند که متاسفانه بسیاری از آنها اقداماتی را انجام نمی دهند و خبرنگاران باید این موضوع را به صورت ویژه پی گیری کنند.

,

فرمانده مرزبانی هرمزگان استانی با بیان اینکه هزار و 100 کیلومتر مرز آبی در هرمزگان وجود دارد، بیان کرد:  بیش از 10 هزار شناور اعم از لنج، قایق هاو... در استان موجود است و  60 درصد مبادلات تجاری کشور در هرمزگان انجام می‌شود.

,

دهکی عنوان کرد: هر سازمانی که در کارهای خود کوتاهی کند سرریز جرائم آن در حوزه نیروی انتظامی پیش خواهد آمد.

,

وی با بیان اینکه منطقه کلاهی و کرگان مسائلی دارند که در زمان کوتاه حل نمی‌شوند، گفت: حجم کار در آن مناطق بسیار زیاد است و قاچاق سوخت لنجی صورت نمی گیرد اما با شناورهای کوچک کار قاچاق سوخت را پیش گرفته‌اند، در این زمینه دو طرح مشترک با فرماندهی انتظامی انجام دادیم.

,

تبیین مرز و قاچاق برای مردم به ویژه ساحل نشینان و صیادان از طریق رسانه ها و مطالبه گری رسانه ها از دستگاه ها برای مبارزه همه جانبه با قاچاق و همکاری در تحقق امنیت پایدار مرزی، تاکید بر رعایت حریم مرزی ساحل نشینان و صیادان، تلاش برای انعکاس مشکلات مردم در حوزه معیشت و تاکید بر سرمایه گذاری بومی از خواسته های فرمانده مرزبانی هرمزگان از اصحاب رسانه بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه