اخبار داغ

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی:

برخی افراد با علم به رد‌صلاحیت خود کاندیدا می‌شوند/ پرونده افراد و اسناد مشخص می‌کند چه کسی تایید صلاحیت شود

برخی افراد با علم به رد‌صلاحیت خود کاندیدا می‌شوند/ پرونده افراد و اسناد مشخص می‌کند چه کسی تایید صلاحیت شود
مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: ما وظیفه نداریم در مورد عملکرد دفتر نظارت به غیر از سلسله مراتب شورای نگهبان به کسی گزارش دهیم و وظیفه ما نظارت است، آنهم نظارت موثر و استصوابی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، قنبر کریم نژاد امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار ناظر در سطح استان، اظهار کرد: ناظران امین شورای نگهبان به عنوان چشم بیدار مردم در پای صندوق های رای حاضر بوده و رسالت سنگینی در حفظ و حراست از اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی افزود: همه ما وظیفه داریم برای برگزار پرشور انتخابات تلاش کنیم و در این راستا هر یک نیز وظایفی داریم.

,

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت ها، سوابق و پرونده فرد مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: متاسفانه برخی افراد علی رغم اینکه از رد صلاحیت خود مطمئن هستند ولی باز هم ثبت نام می کنند که این نشان دهنده اهداف دیگر آنهاست چرا که با علم بر رد صلاحیت، لزومی برای ثبت نام وجود ندارد.

,

کریم نژاد هم چنین با بیان اینکه دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد، تصریح کرد: ما برخورد جناحی و سیاسی نداشته و تنها بر اساس مر قانون عمل می کنیم.

,

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: پرونده هر کاندیدا و اسناد و مدارک مشخص می کند که چه کسی تایید شود و چه کسی خیر؟

,

وی هم چنین با اشاره به اینکه رویکرد ما “تعامل آری، دخالت هرگز” است، گفت: به کسی اجازه دخالت نمی دهیم و با نظر یا دخالت کسی هم جابجایی انجام نمی دهیم و هر کس چنین ادعایی کند، دروغگوست.

,

کریم نژاد تصریح کرد: ما وظیفه نداریم در مورد عملکرد دفتر نظارت به غیر از سلسله مراتب شورای نگهبان به کسی گزارش دهیم و وظیفه ما نظارت است، آنهم نظارت موثر و استصوابی.

,

در این مراسم “محسن ابراهیمی” به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میاندوآب معرفی و از تلاش های “مصطفی نوربخش” سرپرست سابق تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه