اخبار داغ

نماینده مردم دامغان:

صدا و سیما مروج نوشت‌افزارهای ایرانی باشد/ منسوخ شدن استفاده از نوشت‌افزارهای خارجی در بین دانش‌آموزان

صدا و سیما مروج نوشت‌افزارهای ایرانی باشد/ منسوخ شدن استفاده از نوشت‌افزارهای خارجی در بین دانش‌آموزان
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نوشت افزارهای خارجی در بین دانش آموزان منسوخ شده و صدا و سیما باید مروج نوشت افزارهای ایرانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مرآت، ضمن حمایت از برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، گفت: ایران در تولید نوشت افزار و لوازم آموزشی از قدمت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در گذشته جزء یکی از صادرکنندگان نوشت افزار به کشور های همسایه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان در ادامه افزود: روند تولید کالای داخلی به خصوص نوشت افزارها روز به روز رشد داشته و خوشبختانه شاهد تولید نوشت افزارهای باکیفیت در کشور هستیم.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه تقویت تولید داخلی و همچنین مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری باعث رشد این صنعت شده است، اظهار کرد: با گران شدن ارز وافزایش تولید کالای داخلی با کیفیت، واردات این محصولات کاهش یافته است.

,

وی عنوان کرد: با مصرف نوشت افزار در کل کشور و صادرات آن به کشور های همسایه مانند عراق، پاکستان، ترکیه و... این صنعت به یک صنعت ویژه تبدیل شده، چرا که مصرف آن در سطح کشور افزایش داشته است.

,

نماینده مردم دامغان با تاکید بر اینکه رونق این محصولات در حوزه اشتغال و معیشت بسیار اثر گذار است، گفت: ملت ایران به شدت نسبت به استفاده از نوشت افزار ایرانی علاقمند هستند.

,

حسن بیگی اذعان کرد: صدا و سیما و رسانه ها مروج نوشت افزارهای داخلی باشد و دولت و ستاد مبارزه با قاچاق برخورد جدی نسبت به واردات نوشت افزارها داشته باشند.

,

وی از منسوخ شدن استفاده از نوشت افزارهای خارجی در بین دانش آموزان خبر دارد و گفت:  تبلیغات نوشت افزارهای خارجی و معرفی شخصیت های آنان در کشور ایران، جایگاهی ندارد.

,

نماینده مردم دامغان تاکید کرد: امروزه استفاده از نوشت افزارهای ایرانی تبدیل به یک آرمان ملی شده است چراکه مرکز شورای اسلامی از هیچ نوع نوشت افزار خارجی استفاده نکرده و لذا همه ی نیازمندی های این مرکز از تولید داخل می باشد.

,

وی عنوان کرد: امکان خودکفایی و صادرات در صنعت نوشت افزارها وجودد ارد چرا که اقلام تولید شده در کشور با تولیدات دیگر کشور ها قابل رقابت است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه