نایبرئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوام خانگی گفت: هنگامی که مصرفکننده با مشکل خدمات روبهرو میشود و به اتحادیه مراجعه میکند و ما از نمایندگی پیگیری میکنیم، جواب میدهند ما با کمبود قطعه مواجه هستیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قندی در گفتوگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: خدمات پس از فروش برندهای معروف جواب گوی نمایندگان فروش نیستند و ما هر روز درگیر هستیم و هنگامی که مصرفکننده با مشکل خدمات روبهرو میشود و به اتحادیه مراجعه میکند و ما از نمایندگی پیگیری میکنیم، جواب میدهند ما با کمبود قطعه مواجه هستیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,نایبرئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوام خانگی تصریح کرد: وسایل خانگی و صوتی و تصویری با این مشکل روبهرو است و در بازار آزاد هم قطعات با قیمت بالاتر است.
,وی افزود: وضعیت فروش چه در سطح بازار و چه درخیابان راکد است و مردم انگیزهای برای خرید ندارند، قبلاً شرکتهایی چون سامسونگ و الجی یا بوش با تبلیغات و ایجاد انگیزه در مردم برای خرید اقدام میکردند که بهتبع آن شرکتهای دیگر هم فعال میشد.
,قندی در پایان افزود: باید شرکتهای خاص داخلی و نمایندگان شرکتهای خارجی با تبلیغات و ایجاد انگیزه در مردم برای خرید و دادن تسهیلات برای خدمات پس از فروش، رونق در بازار ایجاد کنند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه