اخبار داغ

نایب‌رئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوام خانگی:

نمایندگی‎های لوازم خانگی با کمبود قطعه مواجه هستند

نمایندگی‎های لوازم خانگی با کمبود قطعه مواجه هستند
نایب‌رئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوام خانگی گفت: هنگامی که مصرف‌کننده با مشکل خدمات روبه‌رو می‌شود و به اتحادیه مراجعه می‌کند و ما از نمایندگی پیگیری می‌کنیم، جواب می‌دهند ما با کمبود قطعه مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد:  خدمات پس از فروش برندهای معروف جواب گوی نمایندگان فروش نیستند و ما هر روز درگیر هستیم و هنگامی که مصرف‌کننده با مشکل خدمات روبه‌رو می‌شود و به اتحادیه مراجعه می‌کند و ما از نمایندگی پیگیری می‌کنیم، جواب می‌دهند ما با کمبود قطعه مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان لوام خانگی تصریح کرد: وسایل خانگی و صوتی و تصویری با این مشکل روبه‌رو است و در بازار آزاد هم قطعات با قیمت بالاتر است.

,

وی افزود: وضعیت فروش چه در سطح بازار و چه درخیابان راکد است و مردم انگیزه‌ای برای خرید ندارند، قبلاً شرکت‌هایی چون سامسونگ و ال‌جی یا بوش با تبلیغات و ایجاد انگیزه در مردم برای خرید اقدام می‌کردند که به‌تبع آن شرکت‌های دیگر هم فعال می‌شد.

,

قندی در پایان  افزود: باید شرکت‌های خاص داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی با تبلیغات و ایجاد انگیزه در مردم برای خرید و دادن تسهیلات برای خدمات پس از فروش، رونق در بازار ایجاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه