اخبار داغ

دل و قلوه‌های امروز، نتیجه جلسه توفانی پشت درهای بسته!

دل و قلوه‌های امروز، نتیجه جلسه توفانی پشت درهای بسته!
کمی تعجب‌آور بود و با صحبت نصیر ملت که گفت: قبل از جلسه انتخابات برگزار شده بود؛ این تداعی را ایجاد کرد که آرامش و دل و قلوه دادن‌های کنونی یک جلسه سخت را پشت پرده داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ صبح امروز هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور 12 نفر از اعضاء به ریاست فتح الله معین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در روزهای اخیر که گمانه‌زنی‌های پیرامون انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر مطرح شده بود و البته برخی معتقد بودند اختلاف اعضا برای انتخاب هیئت رئیسه خصوصاً رئیس بالاگرفته است که البته جلسه یکشنبه هم با کش‌وقوس‌هایی که داشت شاید از آن جلسه، این نکته برداشت می‌شد.

,

بعد از جلسه یکشنبه، امروز همه چیز گل و گلستان بود و تنها یک کاندیدا در سمت‌های مختلف هیئت رئیسه داوطلب شد که این نتایج به دست آمد:

,

علیرضا نصر اصفهانی با 12 رأی به سمت ریاست شورا، پور محمد شریعتی نیا با 11 رأی به سمت نایب‌رئیسی شورا، اصغر بروشان با 12 رأی به سمت منشی اول شورا، مهدی مزروعی با 12 رأی به سمت منشی دوم و سخنگوی شورا و امیر احمد زندآور با 12 رأی به سمت خزانه‌دار شورا انتخاب شدند.

,

تعداد داوطلبان که آمادگی می‌کردند کمی تعجب‌آور بود و با صحبت نصیر ملت که گفت: قبل از جلسه انتخابات برگزار شده بود؛ این تداعی را ایجاد کرد که آرامش و دل و قلوه دادن‌های کنونی یک جلسه سخت را پشت پرده داشته است البته طغیانی در جواب ملت گفت: نیاز نیست شما اینجا این مطلب را توضیح دهید.

,

یکی از حاشیه‌های این جلسه کناره‌گیری فتح‌الله معین از داوطلب شدن برای ریاست شورای شهر اصفهان بود، شاید نتیجه این کناره‌گیری جلسه غیرعلنی بود که شاید زمان محتوای آن جلسه را بعداً آشکارتر سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه