اخبار داغ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

7.5 میلیارد تومان تا پایان سال برای سه محور در ترشیز سرمایه گذاری می‌شود

7.5 میلیارد تومان تا پایان سال برای سه محور در ترشیز سرمایه گذاری می‌شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه 7.5 میلیارد تومان تا پایان سال برای سه محور در ترشیز سرمایه گذاری می شود، گفت: 25 کیلومتر فیبر نوری جدید در این منطقه باید وارد شود و بخشی از پوشش جاده ای و روستایی این شهرستان های خلیل آباد، کاشمر و بردسکن نیاز به تقویت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد آذری جهرمی، در حاشیه سفر به شهرستان کاشمر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: امروز از طرح های ارتباطی که در چند ماه اخیر در سه شهرستان خلیل آباد، بردسکن و کاشمر انجام شده بود رونمایی و افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ارزش این پروژه ها چیزی حدود 4 میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: در نشست شورای اداری این شهرستان تصویب شد که تا پایان سال حدود 7.5 میلیارد تومان دیگر برای سه محور سرمایه گذاری شود.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه 25 کیلومتر فیبر نوری جدید در این منطقه باید وارد شود، تصریح کرد: بخشی از پوشش جاده ای و روستایی این سه شهرستان به خصوص حوزه هایی که قطب گردشگری و بوم گردی هستند و مناطقی که می توانند ظرفیت برای توسعه دیجیتال در بحث صنایع دستی باشند نیاز به تقویت دارند.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: امیدواریم این 7.5 میلیارد تومان سرمایه گذاری تا پایان سال به اتمام برسد و پروژه های به بهره برداری کامل خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه