اخبار داغ

رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان:

صنعت کیف و کفش همدان رتبه دوم کشور را داراست

صنعت کیف و کفش همدان رتبه دوم کشور را داراست
رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان با بیان اینکه این صنعت در کنار شهرهای بزرگ در حال رقابت است گفت: صنعت کیف، کفش و چرم همدان رتبه دوم کشور را داراست و صنعت کیف و کفش و چرم همدان در کل کشور زبانزد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ احمد گازرانی ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه در اتاق اصناف همدان، ضمن تبریک روز خبرنگار و با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت: در سال رونق تولید این خبرنگاران هستند که می‌توانند تولید را به حرکت دربیاورند و با تذکر و اخطار به مدیران و مسئولان بی مسئولیت می توانند این مهم را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است تاکید کرد: این صنعت که قبلاً به فراموشی سپرده شده بود احیا شد بطوریکه در جلسات کل کشور صنعت کیف و کفش همدان زبانزد است.

,

رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان با بیان اینکه این صنعت در کنار شهرهای بزرگ در حال رقابت است تصریح کرد: صنعت کیف و کفش و چرم همدان رتبه دوم کشور را داراست و اخیرا هم کارخانه کفش آرمینا را با حمایت مسئولان افتتاح کردیم.

,

گازرانی با اشاره به بحث جذب سرمایه در این حوزه بیان کرد: سرمایه گذاران خوبی به همدان وارد می شوند و در همین راستا فردی می خواهد در رسته کیف و کفش و پوشاک در همدان سرمایه گذاری کند.

,

وی با بیان اینکه ۲۳ تا ۲۵ مرداد نمایشگاه ملی در سایت نمایشگاهی در سالن ابن سینا با ۶۰ برند شروع بکار می کند افزود: در این نمایشگاه ۴۰ برند از همدان و ۲۰ برند از کل کشور حضور دارند.

,

رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان با بیان اینکه همایش در روز ۲۵ مرداد در سالن فجر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: از مسئولان استانی و کشوری و از تجار کردستان عراق و بغداد در این همایش شرکت خواهند کرد.

,

گازرانی یکی از مهمترین مزیت های این نمایشگاه برای همدان را نزدیک بودن به عراق دانست و تاکید کرد: به دلیل نزدیکی به عراق ما می‌توانیم همدان را بعنوان پایتخت صادرات چرم به عراق بکنیم.

,

وی بابیان اینکه یکی از نیاز های ما در استان نیروی انسانی است عنوان کرد: متاسفانه نیروی انسانی متخصص و ماهر در این حوزه نداریم و به همین دلیل آموزشگاه صنعت پوشاک همدان را راه اندازی کردیم و از نیروها و ظرفیت هایشان استفاده می کنیم.

,

رییس اتحادیه کیف و کفش و چرم تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در این حوزه این است که زنجیره ارزش تولیدات را در استان نداریم بطوریکه پوست گوسفند داریم و کیف هم تولید می کنیم اما باز هم این وسط مشکلاتی در این زنجیره وجود دارد، بطور مثال کاغذ یا مقوای کفش را باید از کشور های دیگر وارد کنیم .

,

گازرانی با بیان اینکه در استان یک هزار کارگاه تولیدی شناسنامه دار و با احتساب کارگاه های خانگی و فاقد شناسنانه ۱۵۰۰ کارگاه در استان داریم اظهار داشت:۹۸ درصد تولید کفش متعلق به همدان است و تبریز در تولید کفش های مردانه و همدان در تولید کفش های زنانه موفق هستند، اما متاسفانه گاهی کفش همدان را به این خارجی به فروش می رسانیم و اعتماد و تعصب خاصی در این زمینه در بین فروشندگان وجود ندارد.

,

وی در پایان با اعلام فراخوان عمومی برای جذب نیرو در این صنعت گفت در روزهای آینده آموزشگاه فنی حرفه ای ایجاد می شود و آموزشگاه طراحی نیز در آینده ای نزدیک ایجاد خواهد شد.

,

در ابتدای این نشست خبری رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه مشکل اقتصاد ما تولید است و جا دارد که برای رونق تولید همت و تلاش کنیم اظهار داشت: برای حل مشکلات اجتماعی هم باید به رونق تولید توجه داشته باشیم.

,

حسین محرابی خطاب به اصحاب رسانه عنوان کرد: کمک کنید تا بتوانیم مشکلات حوزه کیف و کفش و چرم را برطرف کنیم و همدان این ظرفیت را دارد که در منطقه حرف اول را بزند و به جایگاه خودش برگردد.

,

وی با بیان اینکه ۸۰درصد مشکلات کشور به مدیریت نظام اقتصادی کشور و مسئولین برمی گردد خاطر نشان کرد: مسئولان نتوانستند برنامه کارشناسی و علمی ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه