اخبار داغ

غلامعلی حدادعادل در کرج؛

پیش بینی رای 60 درصدی مردم به نامزدهای مخالف دولت/ جریان غربگرای داخل کشور تابعی از سکولار است/ واریز تنها 4 میلیون دلار توسط اروپا به حساب اینستکس!

پیش بینی رای 60 درصدی مردم به نامزدهای مخالف دولت/ جریان غربگرای داخل کشور تابعی از سکولار است/ واریز تنها 4 میلیون دلار توسط اروپا به حساب اینستکس!
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرج گفت: انتخابات آتی برای جریان اسلام گرا به واسطه نارضایتی های موجود در جامعه یک فرصت است زیرا امروز جریان غربگرای داخل کشور تابعی از سکولار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، غلامعلی حداد عادل در بیستمین همایش انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور که عصر سه شنبه در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، انتخابات آتی را برای جریان اسلام گرا به واسطه نارضایتی های موجود در جامعه یک فرصت دانست و با اشاره به کش مکش های سیاسی و مواجهه جریان غرب گرا و اسلام گرا با گذشت 40 سال از انقلاب، گفت: امروز جریان غربگرای داخل کشور تابعی از سکولار است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تقابل 200 ساله جریان غربگرایی و اسلام گرایی همزمان با آغاز دوران تجدد و شکست ایران از روسیه اشاره کرد و افزود: با آغاز دهه 70 اسلام گرایی و غرب گرایی نمود پیدا کرد و امروز 30 سال از رویارویی این دو جریان در داخل کشور می گذرد. 
,
 
,
حداد عادل با اشاره به اینکه جریان سکولار تمایلی به اجرای احکام شرعی و دینی ندارد، اظهار داشت: برجام جلوه دیگری از جریان غربگرا و اعتماد به غرب بود، متاسفانه در روند مذاکرات دلواپسان به سخره گرفته شدند، خنده آنها برای دشمن و اخمشان برای اما بود اما امروز به این نتیجه رسیدند که حرف دلواپسان در راستای معاهده مذکور کاملا صحیح بود. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه طی یکسال اخیر صرفا 4 میلیون دلار توسط اروپا به حساب اینستکس واریز شده است و اروپا به تعهدات خود عمل نکرده است، تصریح کرد: در نظرسنجی‌ های صورت گرفته 60 درصد مردم در انتخابات مجلس به نامزدهای مخالف دولت و 20 درصد به گزینه ‌های موافق دولت رای می دهند.
,
 
,
حداد عادل در خاتمه با اشاره به اینکه ارز 4200 تومانی یکی از سیاست های اقتصادی دولت است که مردم به آن گلایه دارند، گفت: اگر جریان انقلابی و اسلام گرا به فهرست واحدی برای انتخابات پیش رو نرسد همانند انتخابات سال 96 با شکست تلخی مواجه خواهد شد. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه