اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

20 مزون غیرمجاز لباس در زنجان شناسایی شد

20 مزون غیرمجاز لباس در زنجان شناسایی شد
رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: 20 مزون عرصه لباس غیرمجاز در زنجان فعالیت می‎کنند که این مزون‎ها شناسایی شده‎اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود موسوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در خصوص فعالیت مزون‎های غیرمجاز در استان زنجان جلساتی با حضور معاون دادستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه فروشندگان لباس، اداره اماکن و اتاق اصناف برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مزون های غیرمجاز لباس در زنجان شناسایی شده است، افزود: بیشتر مزون های غیرمجاز در منازل افراد است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه این افراد بیشتر در حوزه پوشاک خرد فعالیت می کنند، افزود: در صورت انبوه بودن با حکم قضایی به عنوان ارائه کالای قاچاق با چنین مزون هایی برخورد می شود.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه امروزه در بین خانم ها عرضه لباس مد شده است، افزود: خانمی که به یک سفر خارجی می شود، برای تامین خرج سفر اقدام به فروش لباس در  مجالس روضه،آرایشگاه زنانه، ادارات و اقوام و فامیل می‎کند.

,

محمودی با بیان اینکه بیشتر افرادی که به خارج از کشور سفر می کنند با خود به صورت چمدانی لباس می آورند، افزود: مردم باید از خرید در چنین مکان هایی که شناخته شده نیستند،دوری کنند.

,

وی از شناسایی20  مزون غیر مجاز در زنجان خبرداد و گفت: برخوردهای لازم با این مزون ها انجام می شود.

,

این مسئول بیان داشت: این مراکز غیر مجاز بدون پرداخت مالیات، عوارض و دفع زباله فعالیت می کنند و که متاسفانه قیمت اقلام عرضه شده گرانتر از بازار زنجان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه