اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

ساخت اولین شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق کشور در حاجی آباد/ زمینه اشتغال 3000 نفر فراهم می‌شود

ساخت اولین شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق کشور در حاجی آباد/ زمینه اشتغال 3000 نفر فراهم می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ساخت اولین شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان در حاجی آباد گفت: با ساخت کارخانه فرآوری سنگ دولومیت، زمینه اشتغال 3000 نفر فراهم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه اولین شهرک صنعتی ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان در حاجی آباد ساخته می شود، گفت: هزینه 100 میلیارد تومانی ساخت این کارخانه را سه سرمایه‌گذار بلژیکی با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت تامین می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حیدری گفت: با توجه به اینکه معادن سنگ دولومیت در شهرستان حاجی‌آباد قرار دارد، برای مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی و فرآوری سنگ‌های مختلف به کشورهای خارجی آماده هستیم.

,

وی  افزود: با ساخت کارخانه فرآوری سنگ دولومیت، زمینه اشتغال 3000 نفر فراهم می‌شود.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عنوان کرد: حاجی آباد با داشتن بیش از 20 معدن، یکی از بزرگترین مناطق معدنی کشور محسوب می‌شود که دارای معادن بسیاری به ویژه معادن سنگ آهن، دولومیت و کرومیت است.

,

وی اضافه کرد: رونق فرآوری مواد معدنی و سرمایه گذاری هدفمند، از سیاست‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که موجب افزایش درآمد و اشتغال در استان می‌شود.

,

حیدری خاطر نشان کرد: با کاهش خام فروشی مواد معدنی و فرآوری می‌توان زمینه اشتغال را برای شهرستان حاجی‌آباد فراهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه